torsdag, august 06, 2009

AV AV

Hvor sjovt er det lige, at en tandstik brækker inde mellem to tænder og sætter sig fast?

Landmanden var ikke sen til at tilbyde sin hjælp, jeg tror der er en gammeldags tandlæge skjult i ham.

Lad være med at pylre, var kommentaren, da han gik ud og hentede tang fra værkstedet.

Ud kom det forbistrede lille stump træstykke, men sådan et par landmandshænder med en mobil som lygte og en tang fylder rimelig meget inde i en mund, så jeg kan godt mærke min kæbe lige nu ;-)

15 kommentarer:

  1. Åh hvor ville jeg godt have været en flue på dén væg, Lene ;-)

    SvarSlet
  2. Liselotte, jeg ville også hellere være fluen end patienten ;-)

    SvarSlet
  3. altså Lene dog...jeg troede det var smeden der tog sig af de ting og sager :-)

    godt I fik træstumpen ud :-)

    Du må gå over til tandtråd :-)

    SvarSlet
  4. Anne, her klarer vi tingene selv :-) og jeg har altså ikke glemt det lovede brev, men jeg glemmer at tage det med fra afdelingen, håber det lykkes for mig i morgen :-)

    SvarSlet
  5. La' vær' at pylre...haha, han er go';)

    SvarSlet
  6. Sifka, og som hos tandlægen kunne jeg ikke sige noget, munden var fyldt op med hænder og værktøj :-)

    SvarSlet
  7. Nej, du godeste - din stakkel :-)

    SvarSlet
  8. Miri, men tandstikken kom ud, det var det bedste :-)

    SvarSlet
  9. Du milde det må have været en syn for Guder, det gad jeg godt at have set, men godt at det kom ud :)

    Knus

    SvarSlet
  10. hahaha
    bruk tannstikker av plast, så er problemet løyst....

    SvarSlet
  11. Pernille, et syn uden lige ;-)

    Solsikke, det overvejer jeg også :-)

    SvarSlet
  12. Lene ...rolig nu :-) det går nok :-)

    SvarSlet
  13. Ka' se det for mig :)

    SvarSlet
  14. Anne, tak nu er de kommet med hjem, så skal de bare sendes :-)

    Jette, og jeg mærker det stadig ;-)

    SvarSlet
  15. Så værdsætter man pludselig moderne tandlæger og deres håndelag.

    SvarSlet