søndag, marts 06, 2011

EN GOD START PÅ UGEN

Ha som om!

Her sidder jeg og blogger klokken tæt på midnat. Uret ringer i morgen klokken 6. Selv jeg, der ikke er matematiker, kan regne ud, at det ikke bliver til 7 timers søvn.

Starten er gået på studiet, jeg har læst og læst og kan mærke, at de grå hjerneceller skal prikkes lidt til. Hallo, det er nu I skal til at sætte jer ind i ord som egenkrop, fænomenologi, resonans, rehabilitering osv.

Skidt pyt, mon ikke jeg kan synge mig til energi under kørslen til Århus (1½ time) og efterfølgende gåtur til skolen. Der er nemlig ingen parkeringsplads ved skolen, men jeg kender et godt sted lidt derfra (hvor lidt eller langt er jeg ikke helt sikker på), hvor bilen bliver stillet.

Jeg glæder mig, glæder, glæder, glæder mig. Må jeg ikke blive skuffet!

Kjolen er strøget, tasken er pakket, de utallige kopier er gennemhullet og sat i mapper. Mit smukke penalhus er pakket med nyspidsede blyanter.

en solskinsplet

Jeg er klar!

Skovsø

12 kommentarer:

  1. Ha' en rigtig god dag på studiet :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig god fornøjelse med studiestarten, Lene - jeg er sikker på, at det bliver en spændende, lærerig dag, som kommer til at kræve sin kvinde, når du skal retur i eftermiddag. Så skal der sikkert synges igennem, men solen skulle skinne :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det skønt at du glæder dig sådan !
    Så skal det nok blive godt :-)

    SvarSlet
  4. Rigtig rigtig god fornøjelse og arbejdslyst :)
    Jeg håber himlen er ligeså blå i det jyske som her i Sorø, for så bliver din køretur smuk :)

    SvarSlet
  5. Dejlig mandag til kursusstart. Stæren er kommet og er i fuld gang med forårsrengøring. Håber du får en god dag.

    SvarSlet
  6. Ja, det bliver en skøn tur ned gennem Jylland...du skal vel ikke ha' hundene med....

    SvarSlet
  7. Jeg håber solen skinnede så du havde noget smukt at kigge på.
    God start på studierne!

    SvarSlet
  8. En rigtig god studiestart til dig på denne dejlige mandag..;-D

    SvarSlet
  9. Ønsker dig en god uge og god mandag!

    SvarSlet
  10. Solskin, sang og studiestart.. Det bliver en aldelses fremragende dag.. :-)

    SvarSlet
  11. Ha - "egenkrop", det tror jeg godt, jeg kan sætte mig ind i:-) Hav en dejlig studieperiode, med køretur og storbybesøg og det hele!

    SvarSlet
  12. Tak Marianne, nu er jeg i gang :-)

    Tak Liselotte, solen har skinnet og jeg længtes til sidst efter at se gårdpladsen, men nu er jeg landet :-)

    Miri, det håber jeg :-)

    Tak Anne, solen har fulgt mig hele dagen, skønt :-)

    Tak Ravheks, jeg må vist ud og høre fuglesang :-)

    Lavendel, hundene bliver hjemme :-) de synes, de er kloge nok.

    Tak Kong mor, solen skinnede, så det var en fryd :-)

    Tak Annemarie :-)

    Tak Megan :-)

    Inge, du har aldeles ret :-)

    Tak Charlotte, egenkrop er når man ikke skelner mellem krop og psyke, men siger at alt opleves/erfares/læres gennem kroppen :-)

    SvarSlet