mandag, marts 14, 2011

MANDAG MORGEN

Så er det, at jeg drømmer om at gå på hovedet i seng igen.

Men der hjælper ingen kære mor; det er mandag morgen, det er tid til en køretur og en skoledag.

I aften skal jeg nok finde min seng.

I går fandt jeg sundhedssporet. Som jeg skrev, der er helt klart plads til forbedringer af min kondition. Jeg syntes, vi gik til, men  vores tilstand kombineret med to hunde, skovveje med is og smat og tvivl om vejretning (dårlige undskyldninger findes der altid), så endte vi alligigevel i kategorien dårlig kondition.

Bagefter blev det tid til en tur ved stranden.

DSC03557

12 kommentarer:

  1. God Mandag til dig, din flittige kvinde :-)

    SvarSlet
  2. Hundene ser også meget trætte ud:-)
    Rigtig god mandag, Lene.

    SvarSlet
  3. God mandag morgen kapgænger;)
    Håber din dag bliver god og at du holder dig vågen helt til Århus og hjem igen.

    SvarSlet
  4. Tur på stranda er ein god form for trening, Håper du oppnår det du ønsker.

    Ha ein dag.

    SvarSlet
  5. Tror du ikke, vi kommer i bedre form nu hvor foråret står for døren, Lene? Vinter og kulde motiverer jo ikke til, at vi tilbringer timer i det fri ...
    God mandag til dig!

    SvarSlet
  6. Lige meget - bare I kom ud!
    Skønt billede af vovserne!

    SvarSlet
  7. Og søndag er jo også kendt som hviledagen, så det kan være på sin plads at puste ud på stranden:-)Du må have en god uge!

    SvarSlet
  8. Op på hesten - eller sporet - igen. Jeg tror også at foråret hjælper på kondien (håber jeg i hvert fald!).

    SvarSlet
  9. Mandagsmorgener er de værste, tirsdagene lidt bedre osv. Ugens bedste morgen er lørdag.
    Når man altså ikke har et job med weekendvagter ;-)
    Du kan da ikke være i helt skidt form, når du kan køre to hunde trætte :-D

    SvarSlet
  10. Tak i lige måde Miri :-)

    Tak Ravheks, både de og vi var trætte :-)

    Tak Hanne, jeg kom ned og hjem sikkert i tågen :-)
    Og jeg tror lige nøjagtig at kapgang teknikken skal indstuderes :-)

    Tak i lige måde Ruth :-)

    Tak i lige måde Madame, jo jeg håber foråret hjælper :-)

    Tak kong mor, det gjorde vi og vi nød det :-)

    Tak i lige måde Charlotte, hviledag på standen :-)

    Marianne, sporet ligger tæt på vores sommerhus, så det skal helt sikkert blive en målestok for min gang :-)

    Ellen, hundene var blevet lagt dæk :-) Inden da strøg de omkring som vårharer :-)
    Lørdag er ofte arbejdsdag her på landet, så jeg elsker søndag morgen :-)

    SvarSlet
  11. hehe.. pyt med målingen, den kan forbedres når underlaget bliver i orden.. I kom ud allesammen sammen, det var gevinsten.. :-)

    SvarSlet
  12. Nemlig Inge, og det er godt med et udgangspunkt, herfra kan det kun blive bedre :-)

    SvarSlet