torsdag, marts 31, 2011

VÆRKSTEDSHUMOR

Jeg har drukket te i det dejligste værksted i dag sammen med værkstedsindehaveren.

Jeg har grinet og snakket, måske lidt for meget? Man kan godt blive lidt overgearet efter lang køretur i regnvejr og en dag i skolen.

Vintergækker

Te med lækker rund smag passede godt til kopperne, som igen passede som fod i hose til hånden, og tekandens smukke  mønstre passede godt sammen med kunstnermiljøet. Øjnene blev aldrig trætte, der var hele tiden noget, der pirrede øjet.

En påskekaktus som kom for tidligt ved juletid eller en julekaktus, som også vil vise sig ved påsketid ?

Tusind tak for en hyggelig eftermiddag, Hanne, og som vanligt glemte jeg at fotografere, så blomsterne herhjemme må danne billedkulisse for dette indlæg.

5 kommentarer:

  1. Herligt at have haft sådan en dag. Så er det ligemeget hvis man kom til at snakke for meget - de andre kan jo bare bede en om at hole mund :-)
    Din lille vase med vintergækker - den er bare så fin!!

    SvarSlet
  2. holde mund - naturligvis.. Det var bare for at se om I var vågne..

    SvarSlet
  3. Kong mor, jeg er vågen, men du var hurtigere :-)
    Og min lille vase er resultat af læsning på blogge og dermed erkendelsen af, at jeg godt må forkæle mig selv med små sanseting rundt omkring :-)

    SvarSlet
  4. Tusind tak for besøget Lene.
    Det gør mig glad at kende dig.

    SvarSlet
  5. Tak i lige måde Hanne :-)

    SvarSlet