onsdag, august 05, 2009

DEJLIG START

Hverdag lig arbejde lig op kl. 5.

Alle morgenrutinerne kører som ordet siger på rutinen.

Udenfor opdager jeg, at der er lidt tåget, det viste sig så kun at være ved sommerhuset. Resten af vejen til staden var der tæt, tæt tåge.

På vores lyngområde stod en rå og kiggede på mig, jeg standsede bilen, forsøgte at finde kameraet frem uden for mange bevægelser. Det gad hun ikke vente på, så hun gik videre.


Tro mig på mit ord, hun er på billedet, jeg kan ikke se hende, men blandt græsset og gederams dukkede hun sig, netop da jeg trykkede på udløseren ;-)

7 kommentarer:

  1. Jeg tror dig :-)
    En smuk begyndelse på en arbejdsdag.

    SvarSlet
  2. En flott opplevelse å se dyr ute i naturen. Kamera skulle alltid ligge klart. Men slik er det desverre ikke når en trenger det.
    God kveld til deg :)

    SvarSlet
  3. Det lyder som en dejlig oplevelse med råen! Her var det også tåget i morges - utroligt smukt :-)

    SvarSlet
  4. Sikke en smuk tåget morgen ;-)

    SvarSlet
  5. Dejligt at være vågen , når sådan noget er foran én.

    SvarSlet
  6. Ja,ja,så siger vi det;o) Men det er så flot et billede og en smuk start på dagen har det været!

    SvarSlet
  7. Tak Miri :-)

    Tak Fjordheim, næh kameraet når ikke altid at komme op :-)

    madame, og i dag skinnede solen smukt, og jeg så en lille ræv som smuttede ind i majsen :-)

    Jeannette, det var det nemlig :-)

    Lavendel, der er også visse fordele ved at vågne tidligt :-)

    Hov hov fru koch, jeg kan faktisk ane den ;-) og tak for ordene :-)

    SvarSlet