mandag, august 31, 2009

FORMIDDAGENS GANG

Mens fjernsynet kørte, fik jeg strøget bunken væk, og fik da også startet på bunkerne i det, der engang skal blive til det kreative rum.

Landmanden havde brug for sager inde i byen, så budet (alias landmandskonen) fik i samme omgang handlet ind til hele ugen. Der er oven i købet lavet madplan til hele ugen, så får vi at se, om jeg virkelig har købt ind til hele ugen.


Udenfor er der rigtig efterårsvejr, og når jeg ser på billederne fra sidste år på denne sidste sommerdag, ja så viser det tydeligt, at vejret var anderledes.


Nu skal der vist lidt musik til, indtil nu har her kun været lyden af en sovende hund, brummende traktorer udenfor og mine tanker. Bunkerne skulle gerne være reduceret til pæne mapper med hver sit indhold og forhåbentlig en masse smidt ud, når landmanden holder fyraften.

6 kommentarer:

  1. Hej Lene: Du spurgte til min Grace. Jeg har kun lavet mønster foroven på blusen og resten er bare riller med ret og vrang, det giver lidt sig selv, du skal bare ikke strikke mønster :-)

    SvarSlet
  2. Tak tankerogspin :-) Jeg synes nemlig at din version er rigtig pæn :-)

    SvarSlet
  3. Dejligt at have styr på tingene. Madplan er en god ting, og indkøb til hele ugen, men mærkeligt selvom man skriver indkøbsseddel, så mangler der altid noget eller også har man glemt noget, når man kommer hjem selvom det står på sedlen.
    God aften til jer:))

    SvarSlet
  4. Tak i lige måde Marianne :-) jeg er ikke særlig god til madplaner, men nu prøver jeg igen :-)

    SvarSlet
  5. Det er en rigtig god ide med en madplan, det er vi også begyndt på her i huset og det sparer meget tid og energi på at man skal finde ud af hvad man nu skal finde på :):=)

    Jeg er spændt på at se dit kreative rum når du engang får det lavet .

    Knus

    SvarSlet
  6. Pernille, jeg er gentagne gange startet på madplan, den stopper altid på, at madlavning og lysten til forskellige retter svinger meget, så jeg lige pludselig ikke har lyst til jeg har bestemt flere dage i forvejen :-) Og det kreative rum er ved at dræne mig for energi her i oprydningsfasen :-)

    SvarSlet