søndag, august 30, 2009

OVER HOVEDET

Jeg har overhovedet ikke forstand på bærbuske og deres beskæring.

Resultatet er, at jeg lader være, og nu er de vokset mig over hovedet, både bogstaveligt og psykisk.


Mit ”overhovede” siger bare, spørg på bloggen ;-) og nu har jeg googlet det, mon det gør mit hoved klogere?


Nu har jeg så endelig sat mig op til at gå i krig med grensaksen og så bare klippe efter mit eget hoved, og så regner det!

Mens jeg skriver og googler, dukker solen op igen, regnen er stoppet, så det er ud igen med saksen.

3 kommentarer:

  1. De grene, som har båret frugt i år, klippes ned til roden det næste år, om foråret.

    Det har jeg lært :D Men om det gælder samtlige bærbuske, eller bare hindbær, brombær osv. ;o) Ved jeg ikke.

    Bare klip løs, de skal nok komme igen.

    SvarSlet
  2. Ja..klip bare løs, de ska´ nok komme.
    Vi klipper de grene, som har båret frugt helt ned..om efteråret. Og det gælder både hindbær, ribs og solbær.
    Det betyder vist ikke intet.

    SvarSlet
  3. Tak sister og Johanne, jeg klippede lidt ned, så får vi at se næste år :-)

    SvarSlet