onsdag, februar 22, 2012

FEBRUARS HIMMEL ER SÅ BLÅ

Selv om september og februar har tre stavelser, så lyder det nu bedre at synge Septembers himmel er så blå. I går eftermiddags fik jeg dog lyst til at synge sangen alligevel, for solen skinnede og himlen lyste blåt som smuk baggrund for de kedelige marker og den gråbrune mose.

P1030067

Kigger du godt efter, kan du måske se landmanden træne Istvan ude på marken. Jeg ved, at Istvan er der, men kan ikke finde ham på billedet ;-)

P1030072

I dag håber jeg også på godt vejr til traveturen og ønsker dig en god dag.

6 kommentarer:

  1. Det er en smuk himmel !

    SvarSlet
    Svar
    1. Miri, den var så smuk :-)

      Slet
  2. Det er en smuk himmel og nej jeg kan heller ikke se Istavan...;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Annemarie, måske løb han så hurtig, at han ikke fæstnede sig på billedet :-)

      Slet
  3. Jeg troede, at jeg kunne, men det viste sig at være et muldvarpeskud eller sådan noget ;) men din landmand ham kan jeg se i det fjerne :)
    Dejlig blå himmel - I love it :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle, og muldvarp kan man ikke kalde Istvan ;-), godt jeg fik taget billederne i går, i dag er det overskyet :-)

      Slet