mandag, februar 13, 2012

IKKE SÅ MANGE ORD

jeg er træt, jeg har vist opbrugt min kvote for energi, og der er stadig ting, der skal gøres, før jeg kan gå i seng.

DSC05156

Weekenden var god, intens på nærvær, både med datter og min far. Begge var jeg ude at gå tur med, først med datteren herhjemme, dernæst, da hun var sat på toget, en lille gåtur med min far i min barndomsby.

DSC05157

I dag bliver det ikke til en gåtur, men lidt længere tid ved computeren. Vi har en gruppeopgave, som skal være færdig i morgen, så vi har givet hinanden hjemmearbejde for og forlængede dagen på skolen.

DSC05164

God aften til dig.

8 kommentarer:

  1. Nåååhhh det var jer der havde taget solen iweekenden.. :-)

    SvarSlet
  2. Inge, vi havde den smukkeste himmel søndag, både hjemme og hos min far, undskyld :-)

    SvarSlet
  3. Sådan er der nogen dage! God mandag aften til dig.

    SvarSlet
  4. Tak Oline, sådanne dage findes netop :-)

    SvarSlet
  5. Man taler så godt, når man går....

    God aften.

    SvarSlet
  6. Tak Eva, det gør man nemlig :-)

    SvarSlet
  7. Du fortjener en god nats søvn. Snart kommer Ole Lukøje forbi......
    Sov godt. ;-)

    SvarSlet
  8. Tak Betty, jeg sov rigtig godt :-)

    SvarSlet