tirsdag, februar 21, 2012

PÅ AFVEJE?

Kan man tale om, at man måske føler sig lidt på afveje, når morgenen starter med, at man vågner brat af en drøm, hvor man var spøgelsesbilist på omfartsvejen ved nærmeste by? Jeg kan stadig se det gamle ægtepar, som skældte mig hæder og ære fra, og andre bilister, som kom løbende mod mig , alt i mens jeg undskyldte og var helt forvirret.

En kop te, lidt morgenmad og lidt praktisk husmorarbejde må vist være på sin plads, før jeg sætter mig til tastaturet. Forhåbentlig har du fået en god morgenstart, og jeg ønsker dig en god pandekagedag.

DSC05140

8 kommentarer:

  1. Hvor var det godt, du ikke smadrede nogen....og ja, god Hvide Tirsdag, som den hedder i min verden :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lavendel, og hverken hvide tirsdag eller pandekagedag har været en del af min verden, før jeg kom ind i blogland :-)
      Drømmen var så virkelig, at jeg faktisk også tænkte, det var godt, at jeg ikke kørte ind i nogen.

      Slet
  2. Grim drøm.. men godt det kun var en drøm.. :-)
    Rigtig god dag hos dig Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge, ja jeg er også lettet over, at det kun var en drøm :-)

      Slet
  3. Pyhhh en grim drøm.
    Kender den der fornemmelse af at det kan vare til langt op af formiddagen, før sådan en drømmerest er helt ude af kroppen.
    Pøj pøj med skriveriet og god tirsdag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Hanne, det er utroligt som det hænger ved. Der må vist en rask gåtur i blæsten til for at få den sidste rest ud af kroppen :-)

      Slet
  4. godt det kun var en drøm, forhåbentlig er du ikke på afveje i det virkelige liv...Og uhmmm pandekagedag det er ikke så dårligt...;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Annemarie, jeg er dybt taknemlig for, at det kun var en drøm :-) jeg drømmer også om pandekager, men de må vist vente til weekenden.

      Slet