mandag, september 15, 2014

84 kvinder og 1mand

Lige nu sidder jeg i bus på vej til København.  Der er  sygeplejefestival og vi er tre fra min afdeling,  som er bevilget fri til at deltage. To busser kører i myldretidskøen og snakken går vældig. Min poster er på plads i taskehylden, handsout ligger i tasken og strikketøjet er nu fundet frem efter en lur. Det bliver spændende om nogen interesserer sig for mit emne. Jeg har fundet poster og oplæg som jeg glæder mig til at se og høre. Forhåbentlig finder jeg også Inge, som står for IT delen. Ha en god dag

14 kommentarer:

  1. Hav en rigtig god og udbytterig tur. Jeg er sikker på at mange gerne vil høre nærmere om din poster. Apopleksi og følgerne deraf støder vi jo på i alle specialer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Laura, det var en dejlig dag, men jeg fik ikke snakket med nogen udover dem, jeg allerede har kontakt med gennem trombolysenetværket :-)

      Slet
  2. Hav en berigende tur, lige præcis sådan som den passer til dig denne dag. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ilse, en god og lang dag blev det :-)

      Slet
  3. Hyg dig og mor dig ... Og hils Inge ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, jeg hyggede mig og så Inge, det var dejligt :-)

      Slet
  4. Håber du har haft en fin dag - eller fortsat har.. og at du får hilst på den der IT dame..... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Overleveren, tak, jeg nød og jeg fik set den dejlige ITdame :-)

      Slet
  5. Hav en dejlig dag og vær sikker på, at mange gerne vil høre om apopleksi, der jo rammer så mange mennesker i dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hanne, jeg håber folk fik set min poster, men der var rigtig meget at se på, så ... Jeg skulle som sådan ikke præsentere den, men jeg valgte at være i nærheden af den et stykke tid :-)

      Slet
  6. God tur. Mon der bliver tid til at hilse på "børnene"?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eva, desværre nej, der er et landbrug, der skal serviceres, så selvom jeg havde fri både søndag og tirsdag, så kunne jeg ikke blive derover :-)

      Slet
  7. Jeg håber, at dagen blev både god og lærerig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Susanne, der er i hvert fald dukket tanker op, som skal tænkes mere over :-)

      Slet