torsdag, september 04, 2014

BARE GÅ OG GÅ

P1010111

P1010115

Dagene stryger af sted, der fyldes på med gode oplevelser, både på arbejde og i fritiden. Tirsdag var jeg til strikkeklub i Kenneth og Liselottes butik, det var skønt at strikke OG snakke samt uundgåelig at blive inspireret af alle de andre hardcore strikkere. Onsdag startede koret op med ny leder, det skal nok blive godt, jeg glæder mig til at blive udfordret. Og i aften blev det en gåtur frem og tilbage i mosen.

Nu er jeg klar til et stykke knækbrød med ost og en kop te.

10 kommentarer:

  1. Den strikkebutik i opnåelig nærhed kan jeg godt blive en anelse grøn over :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, vi må have arrangeret en tur herop for dig :-)

      Slet
  2. jeg kunne også let overtales til en hyggeaften i Liselotte og Kenneths butik, men jeg må nøjes med at hygge alene med det dejlige garn fra deres butik.

    SvarSlet
    Svar
    1. Anonym, måske du en skønne dag kan nyde strikkeaftenen sammen med garnet :-)

      Slet
  3. Siger som Ellen ;-) men I hyggede jer, kan jeg se på,de billeder der er offentliggjort :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anne, det gjorde vi, og nu har jeg fået strikketøjet i gang, så skal det bare vedligeholdes :-)

      Slet
  4. Det lyder så hyggeligt med strikkeaften, - de får sat gang i mange dejlige ting i den butik :)

    Spændende med ny korleder. Det er hårdt arbejde at få dirigent og kor til at gå op i en højere enhed.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, man mærker virkelig Kennet og Liselottes vision om strikkeglæde, der spreder sig :-)

      Og heldigvis er musik et godt redskab til at lære hinanden godt at kende.

      Slet
  5. Tak for sangene, jeg har lyttet til dem og set videoerne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Pia, dejligt at du har lyttet til dem :-)

      Slet