lørdag, september 27, 2014

Jeg ER menneskelig!!

Jeg ved ikke hvad der sker, jeg bliver åbenbart opfattet som noget meget farligt umenneskelig væsen , når jeg prøver at kommentere hos nogle. Hos Henny forsøgte jeg utallige gange at komme igennem forleden dag, Helle fiskede mig ud af sit spamfilter og hos Liselotte nægter siden at acceptere de tal og bogstaver, jeg taster ind som dokumentation for, at jeg er menneskelig. Jeg er altså meget menneskelig, synes jeg selv.

Hvis du har lyst til at se mig forsøge med 1 minuts tænketid til at sige noget begavet om min poster på 20 sekunder og dermed bevise, at jeg er lidt menneskelig, så kan du klikke her. Hvis linket altså virker. Bagefter kom jeg i tanke om noget af det, jeg gerne ville have sagt og ikke fik sagt, men det er vist meget menneskelig.

P1000393

14 kommentarer:

  1. Jeg ved, at du er menneskelig. Faktisk menneske af den fineste slags, er du og så elsker jeg din lille film, men sikke jeg kom til at savne dig, da jeg afspillede den :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Liselotte, tak :-) Mon ikke vi snart kan snige en times hygge ind i vores travle program :-) Jeg savner også

      Slet
  2. Ja du er bestemt menneskeligt, endda et dejligt eksemplar af slagsen.. :-) når jeg kommenterer fra iPad skal jeg også mange steder bevise jeg ikke er en robot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Inge, tak :-) det er ikke så meget at jeg skal bevise at jeg ikke er robot, men jeg kunne slet ikke få lov at kommentere.

      Slet
  3. Det er bestemt ikke sjovt, når ens kommentarer bare forsvinder ud i den blå luft !
    Pyyy nu savner jeg altså også :-)
    His mig havner du heldigvis ikke i spamfilter eller andet umenneskeligt ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anne, jeg var lige tilbage hos dig for at se om jeg var slettet som spam :-) Vi må altså have fundet en dag hvor du er herover, så vi kan mødes, jeg lægger gerne hus til.

      Slet
  4. Der var du jo 😘 Hej Lene. Jeg savner også ❤️ Det er godt nok underligt, at du lige pludselig røg i spam-filteret, godt du blev reddet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Helle, godt du fandt mig. Vi må have arrangeret en dag hvor vi mødes :-)

      Slet
  5. Hvor er det en fin lille film - det gør du rigtigt godt - og menneskeligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Charlotte, det er godt at høre :-)

      Slet
  6. Du er da helt igennem et menneske - et menneske med meninger - et menneske, der brænder for sin faglighed.
    Skønt at se dig næsten live.

    SvarSlet
    Svar
    1. Conny, tak, ja sådan ser jeg ud :-)

      Slet
  7. Det var hyggeligt at gense dig. Jeg håber det også kan lade sig gøre IRL. I Sverige, måske?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, jeg håber at Sverige kan lade sig gøre dette efterår jeg skal lige have styr på weekenderne, synes allerede at november er fyldt op :-)

      Slet