onsdag, februar 15, 2012

ALT MULIGT OG INGENTING

Mens jeg nu er gået i tænkefasen for at finde ud af, hvad jeg skal skrive om i min individuelle del, laver jeg alt muligt andet. Jeg nærlæser vores fundne artikler igen, jeg gennemlæser vores fælles opgave, tjekker sproget og kommateringen, jeg funderer over forholdet mellem sygeplejersken og patienten, jeg funderer over patienternes beskrivelse af sygeplejerskerne, jeg prøver at lade min hjerne være fri til at tænke alt muligt og ingenting i håb om, at et emne pludselig dukker op.

Jeg nyder solen udenfor, jeg nyder tanken om en dejlig aften med mere snak end billedkiggeri, vi fik lækker mad og lidt for meget lakridskonfekt ( mængden var vi selv herre over, som vores værtinde påpegede).

P1000859 DDet var sjovt at kigge tilbage på billederne af vores gåture i Hamburg og se, hvordan jeg ofte tager billeder uden mennesker (måske med henblik på at de kan bruges på bloggen) og min kollega tog mange billeder af os andre.

P1000881

Nogle billeder kan vi slet ikke huske, hvorfor vi havde taget, og andre fik os til at genkalde den lange gåtur rundt om Alstersee, hvor vi først ikke kunne finde søen, men måtte gå en lang omvej, før vi endelig kunne gå den smukke tur hjem til hotellet fra kongrescenteret.

P1000634

Og nu er min pause vist slut, jeg har et møde på sygehuset i eftermiddag, og der skulle gerne bare nogle få ord på mit blanke papir inden da, jeg har nemlig allerede vejledning i overmorgen. Må din onsdag byde på solskin, glæde og tid til latter.

5 kommentarer:

  1. Jeg er 100% sikker på du finder et godt emne..
    Jeg tager også billeder af alt muligt, man kan jo aldrig vide hvad man pludselig har brug for af billeder.. :-)
    Imponerende at den store sø kunne gemme sig så godt.. :-)

    SvarSlet
  2. Håber du finder et par ord, mon ikke det lykkedes...;-D En skøn dag til dig..

    SvarSlet
  3. Feriebilleder kan bare få én tilbage i stemningen. Det er meget sjovt. Også du må have sol og en en dejlig dag!

    SvarSlet
  4. Held og lykke med ordene :)
    Jeg håber, at du har fået din del af den dejlige sol, som vi er begavet med i dag :)

    SvarSlet
  5. Inge, jeg takker for tilliden, endnu er intet nedfældet, men en ide er opstået. Når selv de lokale i en lille forstad ikke kunne guide os ned til søen, så er det vel ikke så sært at vi heller ikke kunne finde den ;-)

    Tak Annemarie, vi får se i morgen, når jeg skal forsøge at skrive tankerne ned :-)Nu tager jeg til kor.

    Tak Charlotte, og faktisk var det jo arbejdsmæssigt at vi var i Hamburg, men vi nød gåturene ind imellem det strikse program :-)

    Tak Helle, desværre kom jeg aldrig ud at gå, men jeg nød solen gennem vinduerne :-)

    SvarSlet