lørdag, februar 18, 2012

AV AV

Muligvis er det ikke helt den rigtige definition på sort is, men da jeg satte fødderne lidt hurtigt ind i en vandpyt for at kalde Istvan til mig, sad jeg sekundet efter med bagdelen i en stor vandpyt og en håndflade, der gjorde ondt. Hvem kunne også vide, at der var is under vandet!

DSC05200

Nu er bukserne til vask, hånden er kun lidt øm, der er te i koppen og dej til boller står til hævning. Der står indkøb, strikning og bagning på min indre huskeliste i dag.

Havd står der på din? Ha en god, våd, men forårsagtig lørdag

DSC05208

11 kommentarer:

  1. Uha, ja det er sådan mange håndled brækker! skal ud efter nye vandrør!

    SvarSlet
  2. Det kunne nemt ha' kostet et brækket håndled, godt du slap for det..

    SvarSlet
  3. Lavendel, lige den tanke gjorde, at jeg bagefter var taknemlig for, at jeg kun er øm. Jeg håber snart at din never-ending story stopper, god tur efter isolerede vandrør :-)

    SvarSlet
  4. Inge, mens du skrev din kommentar, skrev jeg netop om min taknemlighed til Lavendel :-) "Gamle" koner som os er jo i risiko for brækkede håndled, når vi falder ;-)

    SvarSlet
  5. Godt, du slap med knubs !
    Og nu kan nyde din Lørdag:-)
    Her regner det også..Men jeg har fri :-)

    SvarSlet
  6. AV! Øv også. Godt en del kan kureres med the :-) Min lørdag står på bagning af fastelavnsboller og pølsehorn, hygge med drengen, besøg fra en fætter og almindelig nussen omkring. Rigtig rart!

    SvarSlet
  7. Miri, og fridagen er det bedste af det hele, jeg har også givet mig selv fri fra opgaveskrivning :-)

    Anne, der er meget, der kan kureres med te, det ved du jo, som er gift med en englænder ;-) Det lyder hyggeligt med fastelavnsbagning :-)

    SvarSlet
  8. Uha da, - godt der ikke skete noget en vaskemaskine og en kop the ikke kan kurere.

    Jeg har gået en dejlig tur i støvregnen mens bollerne hævede, og om lidt er de bagt færdig:)

    Og så skal jeg i gang med forberedelser til næste uge!!!
    God lørdag til dig også.

    SvarSlet
  9. Tak Eva og god forberedelsesdag, jeg skal også ud og gå. Anne gav mig en ide, så nu er fastelavnsbolledejen også sat til hævning :-)

    SvarSlet
  10. Sådan går det, når man prøver at flyve :-) Godt der ikke skete dig noget alvorligt! Her er gårdspladsen en eneste pukkelpist af frosne hjulspor, så det er med at holde tungen lige i munden. God weekend ønsker

    fru Jensen
    Gudhjem

    SvarSlet
  11. Tak fru Jensen, ja man skal se sig godt for :-)

    SvarSlet