fredag, februar 10, 2012

FREDAG MED LUFT

Jeg var med bus til skolen i dag, og det gav mig mulighed for bare at slappe af og nyde køreturen. Jeg har aldrig før været inde på Aalborg Universitets område, hold da op, som det er stort, det er jo en helt lille by. Hjemturen med bus gik kun til busterminalen i centrum, for jeg skulle mødes med landmanden, et kig på klokken afslørede, at jeg kunne nå at komme forbi min gamle tebutik. Nu er der købt te i rigelige mængder, så meget at ekspedienten spurgte, om noget var til gave? Jeg fik pulsen godt op på min vej fra bus til butikken, hvor vi havde sat hinanden stævne, rygsækken med bøger og mapper vejede godt til, og sammen med den bærbare i egen taske gav det lidt ekstra at bære rundt på.

Nu er vi hjemme, det er fredag, det er weekend, datteren er hjemme. Det er himmelsk.

DSC05130

11 kommentarer:

  1. Og dit smukke billede er himmelsk Lene.. I må have en rigtig god weekend sammen.

    SvarSlet
  2. Tak Inge, også en god weekend til jer :-)

    SvarSlet
  3. Der er udsigt til en dejlig weekend, gætter jeg på. ;-)
    God fornøjelse.

    SvarSlet
  4. Det er vist en skøn weekend-start.
    I må hygge jer:)

    SvarSlet
  5. Tak Betty, vi hygger i aften :-)

    Tak Eva, det er så godt :-)

    SvarSlet
  6. Åh, I må have så dejlig en weekend. Jeg var oppe kl 5 i morges for at sætte datterbarnet på toget til Kbh. efter 3 gode dage!

    SvarSlet
  7. Waurv, det er billedet godt nok ogsaa. God weekend til dig og dine. :)

    SvarSlet
  8. Det er så ærgerligt at jeg endnu ikke har været på på den arbejdsadressr, når du er i skole, Lene! - og du er jo også passeret lige forbi "privaten". Jeg må nøjes med at sende knus her så og ønsket om en forsat dejlig weekend :-)

    SvarSlet
  9. Charlotte, så trænger du til en middagslur :-) Det er så godt at have dem på besg.

    Tak i lige måde Tina :-)

    Tak Et cetera og god weekend til jer også :-) Jeg har kigget efter dig, men har jo kunnet læse, at du holder til lidt mere nordenfjords.

    SvarSlet
  10. Ikke på mandage (som lige om lidt skifter til torsdage), Lene ... Da er jeg stadig på "din" adresse. UCN er stort men biblioteket regnes for en enhed, uanset fysisk adresse :-)

    SvarSlet
  11. et cetera, det skulle jeg lige have vidst, nu er jeg færdig med selve skolegangen og skal arbejde herhjemme :-)

    SvarSlet