fredag, februar 24, 2012

HEN AD VEJEN

Jeg går hen ad vejen, blæsten skubber mig kærligt, til tider temmelig voldsomt, som om den vil sige, løb nu. Jeg modstår ordren, læner mig lidt tilbage i dens stærke hånd, det går hurtigt med den i ryggen.

P1030092

Snart har jeg gået 2½ km og vender om, der er jo også en vej tilbage. Blæsten er nu blevet min modstander, den tirrer mig , skubber mig hele tiden tilbage, men igen, jeg hører ikke dens ordre, læner mig frem mod den og går

P1030097

og går

P1030099

og snart kan jeg se hjem.

P1030100

Hele min krop er i live, hver eneste muskel sitrer af liv. Det er nærmest himmelsk.

Du kan se andre bud på himmelske billeder her

20 kommentarer:

  1. Det er himmelsk med en gåtur...;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Annemarie, det gør en glad i krop og sjæl :-)

      Slet
  2. Kjempeflotte himmelske bilder! Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg!:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde Hakrilas :-)

      Slet
  3. Så kjempefine bilder:)

    SvarSlet
  4. Det lyder som en dejlig gåtur..og er sundt for sjælen. Flotte himmelske billeder...Rigtig god weekend...knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde Gitte, det gjorde godt :-)

      Slet
  5. Vinteren er over! For noen herlige bilder. Ønsker deg en riktig god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde Randi, vi håber vinteren er over :-)

      Slet
  6. SÅ fine bilder også ser vi deg og på veien,
    Ønsker deg God Helg (?)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde Gillisen, det var lidt spændende at se om billederne kunne bruges :-)

      Slet
  7. Hvor er der dejligt derude på landet. Og hvor er du god til at nyde vejret uanset, hvodan det er. ;-)
    Jeg synes, det var så hyggeligt at læse om jeres morgen i forrige indlæg.
    Og det er da rørende, som Istvan holder sig tæt til landmanden. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Betty, jeg elkser at gå, det er bare så skønt. Og Istvan stak lige af i dag, så det var godt, at vi havde GPS på ham, han blev fundet og blev skældt godt og grundigt ud, nu må vi se, om han tager ved lære af det :-)

      Slet
  8. Jeg er lige kommet hjem fra en løbetur i det mest utrolige blæsevejr. På et tidspunkt føltes det, som jeg tror det er at løbe på løbebånd:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Charlotte, du er sej, ganske enkelt :-) At løbe og så om aftenen og ovenikøbet i blæsevejr !

      Slet
  9. Så herlige bilder!
    Du har fått en himmelsk flott dybde i dem!
    Og motvind kan jo sammenliknes med bratte bakker, slik som du har fått fram i bildene!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marianne,jeg legede med kameraet, kunne ikke se så meget :-)

      Slet