torsdag, februar 02, 2012

OPSLUGT

Egentlig havde jeg mange ting på programmet i går, men først fristede muligheden for at være sammen med mine to søstre  hos min far for at fejre hans fødselsdag, så jeg smuttede lige de 100 km ned og spiste fastelavnsboller og drak te sammen med dem. Det var en skøn prioritering.

Så havde Ellen anbefalet en bog, som jeg fik hjem fra biblioteket i forgårs. Den fristede og var så god, at jeg først lagde bogen, da jeg var helt færdig. Det blev derfor sent, inden huset var klar til rengøringshjælpen, og regnskabet endegyldigt kunne pakkes i net klar til at blive afleveret i dag. Lektierne er blevet læst til i dag, tasken er pakket, bilturen skal bruges til at lave en mental liste over de ting, jeg skal have nået, inden jeg går i seng i aften. Heldigvis har jeg ikke flere bøger liggende, der kan friste.

P1030038

God fristende dag til dig.

11 kommentarer:

  1. Tillykke med din far i går, dejligt at I 3 søstre kunne fejre ham.
    Hav en god dag Lene.

    SvarSlet
  2. At kunne lade sig friste er det der gør livet værd at leve :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med din far, en skøn dag til dig..;-D

    SvarSlet
  4. Fastelavnsboller og te? DET forstår jeg godt kunne friste! :-)

    Det lyder også dejligt med en god bog.

    Du blev jo også klar med det andet alligevel - det var godt!

    SvarSlet
  5. Dejligt med din fars fødselsdag1
    Og en god bog er en gave, som du kan se hos mig, er jeg selv godt i gang med "Vi de druknede" af Carsten Jensen. Jeg har byttet med en ven, der nu læser mine dejlige "Hildegard-bøger" af Anne-Lise Marstrand Jørgensen.

    SvarSlet
  6. Hvor var det en god prioritering, Lene og jeg er sikker på, at du ikke var enen om at synes, at det var en god ide....

    PS - jeg elsker den nye blå baggrund :-)

    SvarSlet
  7. Altså nej... det var jo mig ovenfor... og jeg er ikke en skid anonym ;-)

    SvarSlet
  8. Tillykke med farmand.
    Jeg er glad for, at fristelsen du faldt for, var en læseværdig fristelse :-)
    Var det 'Det taler vi ikke om'?
    Den var altså også god!

    SvarSlet
  9. Tak Inge, han nød selskabet, selvom han glemte, at det var hans fødselsdag :-)

    Miri nemlig :-)

    Tak Annemarie :-)

    Kong mor, og de smagte perfekt :-)

    Charlotte, jeg tror jeg skal i gang med andet bind af Hildegard, men jeg må hellere vente lidt :-)

    Ha Liselotte, tak for dagens grin :-) Nej du er ikke anonym og tak for ordene.

    Tak Ellen, det var nemlig "Det taler vi ikke om", den var rigtig god :-)

    SvarSlet
  10. Tillykke med din far. Det lyder hyggeligt med et søstertræf til fødselsdagsfejring.
    Det kan nogen gange være hel farligt at blive forført af en bog (forfatter), hvis andre ting skal gøres. Men du har da vist nået det hele. ;-)

    SvarSlet
  11. Betty, tak og jeg nåede det hele :-)

    SvarSlet