fredag, marts 02, 2012

GOD WEEKEND

P1030127

21 kommentarer:

  1. Skønt forårsbillede!

    SvarSlet
  2. Hold da op, - det er billede, der vil ses. Smukt.

    God weekend til dig også. Jeg håber, du har fået sunget Anemonesangen. Den kører rundt i mit hoved, og det gør ikke noget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eva, jeg har sunget og spillet på guitar :-)

      Slet
  3. Tak i lige måde Lene. :-)

    SvarSlet
  4. I lige måde - hvis din weekend bliver inspireret af blomsten, må den blive rød og fyrig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pollyanna, min weekend blev travl, vi flyttede møbler :-)

      Slet
  5. Hav selv en god weekend :-)

    SvarSlet
  6. Tak i lige måde - og tak for blomsten!

    SvarSlet
  7. Sikke et fantastisk flot billede du der har taget af den smukke Gerbera - hvis det da er sådan en :).Jeg ønsker dig og dine kære, en dejlig og hygsom søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Hyggetrold, det er en lille afklippet gerbera :-)

      Slet
  8. Tak! Det har været en god weekend med familiebesøg, hygge, gåture og afslapning :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anne, det lyder godt og dejligt :-)

      Slet
  9. God kveld Lene. Håper din har vært god. Min har. Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Elisabeth, det har den, men vi har flyttet min far og hans møbler, det har været hårdt både fysisk og psykisk. Det kender du jo alt til :-)

      Slet
  10. Håber du havde en god weekend :) Jeg sender dig et lille smil, hvis du har lyst :)

    http://www.frunielsen.net/?p=7059

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Helle, jeg vil forsøge at få smilet frem hos andre, og så får vi at se, om energien rækker til at sende udfordringen videre i blogland :-)

      Slet