onsdag, marts 07, 2012

SÅ GÅR VI I GANG

Jeg glæder mig til at se kollegerne igen, jeg nåede jo nærmest kun lige at få færten af rigtig arbejde sidste gang, før jeg skulle på skole igen. Nu er skolegangen over, og i morgen starter hverdagen på sengeafsnittet igen. Mens jeg har været væk, er der blevet ændret på forskellige IT-tekniske arbejdsredskaber, det skal nok blive sjovt. Selv om jeg har administrative dage de næste par dage, skal der findes tid til at øve mig, for weekenden byder på 3 aftenvagter, og der bliver der ikke tid til at øve sig.

De næste dage skal jeg være hurtigtarbejdende og hurtigttænkende, for der står opdateringskursus for kollegerne på programmet 3 gange i løbet af de næste tre uger, og jeg er kursusleder og oplægsholder på et af emnerne. Der skal tænkes i nye måder at fremme læring og genkaldelse af tidligere læring. Jeg glæder mig til faglig sparing i morgen, jeg glæder mig til latter og opdatering af sladder, jeg glæder mig til at se mine kollegers smil, jeg glæder mig ganske enkelt til en ganske almindelig arbejdsdag.

Men jeg skal nok for tidligt af sted til at opleve en solopgang som i mandags. God dag til jer alle med eller uden solopgangsoplevelser.

P1030156

6 kommentarer:

  1. Uhhh de der farverige morgener.. de er altså fuldstændig fantastiske..
    God sidste ikke arbejdsdag, kan godt forstå du ser frem til at komme igang på afdelingen igen, jeg er sikker på afdelingen glæder sig lige så meget til at se dig igen Lene :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ØH Inge, jeg glemte helt at indlægget blev skrevet i går og udgivet i dag, så jeg har været på arbejde i dag :-)

      Slet
  2. Tjo-ho...
    Jeg forstår du har travle dager med kursarrangement på jobb, rett etter at du har hatt en lang fraværperiode med oppgaveskriving osv.

    Jeg kjenner for egen del at jeg kommer raskt ut av jobbtralten, ved tid vekk fra jobb. Endel å sette seg inn for å få oversikten igjen. Heldigvis tar det ikke så lange studen før man er "inne" igjen.

    Februar og marsmorgener med sine vakre soloppganger som man kan nyte på vei til jobb seter jeg stor pris på.

    Og hjelp, ser dere har fått snø der sør. Enda ikke kommet noe her lenger nord. Vil ha vår og varme istedet nå jeg.

    God kveld.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde Elisabeth, nej vinter vil vi ikke ha mere, og det var godt at komme tilbage på arbejde, selvom jeg endnu ikke har haft noget at gøre med patienterne :-)

      Slet