lørdag, marts 17, 2012

VEJRET TALER VI IKKE OM

DSC05307

men den indre sol har skinnet. 
Jeg har nydt dagen med gæster, vi har snakket og grinet, så tårerne har trillet. Både i min familie og min svigerfamilie bruges humoren til at glædes over de gode ting og til at takle de svære ting. Det bliver ikke sidste gang, at jeg kun inviterer kvinderne, jeg holder meget af alle mine svogre og min bror, men det her skal prøves igen og så med alle 12 svigerinder og søstre.

DSC05310

Jeg har i disse fridage øvet mig på at mærke efter, hvad jeg har lyst til, og planen i aften var egentlig en cafetur og biograftur sammen med landmanden, men sådan noget skal man planlægge i god tid og ikke tro, at man kan få gode pladser, når man vil bestille 4 timer før. Så lavede jeg om på planerne og brugte pengegavekortet fra min familie til vores sølvbryllup for 2 år siden (ja vi er ikke de hurtigste i byen). Vi har nydt en udsøgt middag på Prinses Juliane, det er ikke sidste gang, vi kommer der. Vi fik den lækreste fiskesuppe med stegte torskestykker i, uhm den var hele middagen værd. Hovedretten var også perfekt, men var mere traditionel for vores vedkommende. Lækker Kusmite og hjemmelavet chokolade rundede oplevelsen af.

17032012002

Nu skal der slappes af med en god bog, køkkenet trænger til en kærlig hånd, men det får det i morgen, inden jeg tager ned til min far med bananmuffins og brownies (jo jo jeg nåede at bage efter anden opskrift i morges)

17032012004

Håber din lørdag har været god.

28 kommentarer:

  1. Hej Lene...

    Også et STORT TILLYKKE med fødselsdagen her fra det østjyske.

    Lyder til at du har haft en go´ dag. Mange hilsner fra joan M.

    P.S. Apropos grin: Forleden var mine piger og jeg i Musikhuset i Århus og høre Chris Mac Donald, og derefter Karen Marie Lillelund.....en kanon aften. Og sjældent har jeg grinet så meget som over Karen Marie Lillelund. Hun er Go´....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Joan, det har været en skøn dag. Jeg har hørt før, at Lillelund er rigtig god, jeg elsker at grine, så måske skal jeg få arrangeret en aften med KM Lillelund :-)

      Slet
  2. Hjertelig tillykke med fødselsdagen Lene ...det lyder til at du har haft en rigtig dejlig dag.
    Min dag har været god...jeg har besøgt Dragør ( for første gang i mit liv) og derefter spist dejlig frokost hos Marianne på Amager :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne og vi har åbenbart skrevet på samme tid hos hinanden :-) Jeg kom sådan til at savne jer, da jeg læste dit indlæg :-)

      Slet
  3. Rigtig Hjertelig Tillykke med fødselsdagen i går :). Ja, humoren er en god ting at kende - med den i bagagen er man godt rustet :). Din indre Sol skinnede altså helt herned, lige midt i landet. Vi har nemlig haft lidt solskin hernede i eftermiddags - men " lidt" har har jo også ret:). Hav en dejlig søndag sammen med din far :) Knus og hygge til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Hyggetrold, dejligt at I fik lidt sol, jeg håber på lidt i dag :-)

      Slet
  4. :)..jeg har set at jeg har skrevet "har har"...skulle vist have lavet en stavekontrold, når nu jeg skriver på så sent et tidspunkt, hvor klokken er næsten 01:30. Mystisk at udgivelsestidspunktet på den forrige kommentar, står til klokken 05:23, når klokken kun er cirka halvto om natten.Nå, men nu vil jeg skynde mig i seng...så jeg kan komme til Sovstrup a´ :)

    SvarSlet
    Svar
    1. hyggetrold, jeg ved ikke helt hvad der sker med klokken i kommentarfeltet, det har været galt lige fra start af, håber du har fået en god nats søvn :-)

      Slet
  5. Det lyder som en helt igennem dejlig fødselsdag. Tillykke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marianne, det var det :-)

      Slet
  6. Det lyder til at have været en dejlig dag håber den bliver lige så hyggelig i dag sammen med din far...;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Annemarie, jeg glæder mig til at gå en tur sammen med min far, så vejret har bare at arte sig :-)

      Slet
  7. Bedre sent end aldrig ... tillykke med fødselsdagen i år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tine, det er dejligt at sætte sig til computeren i dag og læse jeres lykønskninger :-)

      Slet
  8. Ej, for sent ude- men , alligevel; TILLYKKE med din fødselsdag:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Miri, men da dato og klokkeslæt er helt ude af kontrol her i kommentarfeltet, så er du jo slet ikke for sent på den ;-)

      Slet
  9. Hjertelig (forsinket) tillykke med fødselsdagen, Lene. Det lyder som en skøn dag du havde og kvindekomsammen er nu dejligt på sin helt egen måde, synes jeg :-)

    Rigtig god søndag til jer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde Liselotte, I havde helt sikkert også en dejlig dag :-)

      Slet
  10. Tillykke med fødselsdagen i går, jeg fejrede din dag med traner og storke, og vi så en smule blå himmel og et kort glimt af solen :-)
    God søndag Lene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde Inge, traner og sol, det kan kun have været en god dag :-)

      Slet
  11. Hip hurra og et lidt forsinket tillykke , men dog ikke mindre velment af den grund. Det lyder til det var en rigtig dejlig minderig dag og dem kan man jo ikke få for mange af.

    Knus Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dorthe, jeg nød dagen så meget, det var en dag efter mit hovede :-)

      Slet
  12. Det lyder som en skøn dag. Tillykke:)

    Nu skal regnvejrssøndagen bruges.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eva, og jeg kørte ned til regnvejret ;-)

      Slet
  13. tillykke med i går, Lene. Det lyder som alletiders dag.
    Min lørdag gik med indkøb af ny sofabordslampe og bagning af squashkage + diverse løst og fast. God hygge med husbonden var det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Conny, det lyder som en rigt frilørdag :-)

      Slet
  14. Tillykke med fødselsdagen i går :)
    Jeg har været til bryllupsfest på Princess Juliana engang - det er det sjoveste bryllup, jeg har været til - vi vaklede i land kl. 6 om morgenen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle, godt der var en bred landgangsbro :-)

      Slet