onsdag, oktober 31, 2012

SMSbeskeder

I går aftes klokken tæt på sovetid

Moderen:

Hej mine kære børn. Desværre må jeg meddele jer, at I må trækkes med jeres mor juleaften. Jeg er blevet taget af aftenvagten og skal i stedet for arbejde nytårsaften Smiley

Børnene svarede, mens moderen sov, datteren: en glædelig nyhed, for os i hvertfald; sønnen: det går nok Smiley

Tjek af sms fra datteren i en pause i dag:

Hej mor. Vil bare informere dig om, at det er onsdag i dag, nu hvor du ønsker en god tirsdag på din blog Smiley, der blinkermen ha en dejlig dag under alle omstændigheder Smiley

Jeg ved da godt, det er onsdag, for for første gang i denne sæson skal jeg til gospelsang. Hyg jer på denne mørke onsdag aften.

P1040564

16 kommentarer:

  1. Haha.. fint svar fra sønnen. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Inge, ja jeg kan lige høre ham sige det med et skævt smil, man er vel vendelbo ;-)

      Slet
  2. Jeg er fuldstændig enig med Inge.

    Det er da dejligt, at du har fri juleaften. Selv har jeg det sådan, at det er juleaften, der er den vigtige aften, mens nytårsaften kan gå fuldstændig hen over hovedet på mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hanne, det mærkelige var at jeg var så indstillet på den her vagt og fest sammen med vennerne nytårsaften, at der måtte en landmand til at sige, selvfølgelig skal du prioritere juleaften, når du får mulighed for det :-)

      Slet
  3. Dejligt med fri juleaften, læst mellem linjerne, tror jeg børnene er ganske tilfredse med det. Godt du også er kommet til onsdag:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ulla, jeg er helt sikker på at de også nyder, at vi kan være sammen alle 4 :-)

      Slet
  4. Til lykke med fri juleaften! Jeg husker den juleaften, hvor Bente Skov kom midt i den store gudstjeneste kl. 16 og satte sig hos familien, fordi hun havde fået lov til at gå fra afdelingen, hvor de alligevel ikke behøvede hende på vagten - stor jubel!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Charlotte, jeg har som knapt fattet det endnu, det skal så nok komme :-)

      Slet
  5. Det må være lykken - at få en juleaften fri. ;-)
    Tillykke med det.
    Jeg nyder Barcelonabillederne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Betty, dejligt at du nyder billederne :-)

      Slet
  6. Det er da ikke så ringe:)
    God torsdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eva, nej det ku ha vær't møj værre ;-)

      Slet
  7. ... Der ER altså noget ved jer nordjyder ;-)
    I forstår at nedtone :-D
    Minder mig om hvordan reaktionen var hos Xfaktordeltagere efter første audition, da jeg ved en fejl kom til at se det for et par år siden.
    Deltagere i Århus kom ud - var glade bevares, men på et behersket niveau. De københavnske deltagere kom ud og råbte og skreg og hvinede i et væk med deres medfølgende hof, og opførte sig som om de allerede havde vundet finalen.
    Så sådan er vi så forskellige!

    Det er super at du kan holde jul med dem alle!

    SvarSlet
    Svar
    1. Stine, en stille jubel er også på sin plads :-)

      Slet
  8. Skønt for dig, at juleaften er på plads - på den gode måde.
    Det er den også her, for en gangs skyld i god tid.

    SvarSlet
    Svar
    1. Conny, det er en god følelse :-)

      Slet