onsdag, december 11, 2013

DET FRYSER MERE END GODT ER!

Så troede jeg, at problemet var løst med en omgang støvsugning og lidt rengøring. Snydt. Mit køleskab har igen fået identitetsproblemer og tror, det er en fryser. Så nu er der ingen vej udenom, nyt køleskab skal købes, og den foretrukne butik med nethandel er selvfølgelig nede, og det nye medlemsskab af forbrugerrådet Tænk har ikke test af rene køleskabe, Så kom hid, kære læsere, har du et godt bud på et køleskab, der kender sig selv og sine grænser og ikke pludselig ønsker at være en fryser? Mit gamle køleskab er 176 cm høj og passer ind i et 60 cm bredt hul.

God onsdag til dig med temperaturer, der passer dig.

20 kommentarer:

  1. Har en Vestfrost, som har fungeret upåklageligt i godt 7 år :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Margit, det mærke kendte jeg slet ikke. Det blev et Bauknecht køleskab :-)

      Slet
  2. Jeg kører som regel i Elgiganten, når jeg skal ta' den slags beslutninger. Der er mange forskellige modeller at se på. Har I en i nærheden?
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Mette, ingen os havde tid til at tage ud og kigge eller selv hente, så vores samarbejdspartner hvad angår elarbejde på gården får lov til at levere et køleskab, jeg håber det fungerer i mange år :-)

      Slet
    2. Det lyder som en rigtig god og pragmatisk løsning. Dem er der brug for i denne tid (min madlavning blev erstattet af levering fra JustEat i går aftes, jeg orkede det ikke og løsningen var lige der).
      Mette

      Slet
    3. Mette, og sådan må det være, jeg skærer også hjørner af hele tiden og jeg har endda ferie lige nu :-)

      Slet
  3. Ja, ind imellem må man bare trække i nødbremsen og hoppe over hvor gærdet er lavest. Og det er såmænd ikke sikkert det bliver dyrere at handle lokalt. Min vaskemaskine blev bestilt v Fleggaard v grænsen. Super go´ service. Ikke sidste gang jeg handler der (hvis det er dem der er billigst, altså) Hilsen Joan M.

    SvarSlet
    Svar
    1. Joan, umiddelbart lyder prisen til at kunne matche øvrige priser på nettet, men nu skal jeg lige have nærstuderet vidunderet, de er her nu for at installere det :-)

      Slet
  4. Det er nok for sent nu, men det Liebherr, vi købte for nogle måneder siden, er det bedste køleskab, vi nogen sinde har haft.
    http://www.skousen.dk/hvidevarer/koeleskabe/fritstaaende-koeleskabe/liebherr-skb-4210-24-001/
    Vi gav altså ikke 10000, men 'kun' 7500 for det, men det er alle pengene værd.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, vi vlagte det vi kunne få, nok ikke den bedste løsning, men mon ikke det går :-) Jeg havde kig på Liebherr, men det var ikke hjemme

      Slet
  5. Electrolux - virker bare og har gode indretninsmuligheder, men Vestfrost laver også gode ting - gjorde i hvert fald dengang jeg var køkkenkonsulent for en del år siden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anonym, se elektrolux havde jeg heller ikke hørt om i køleskabe, men min støvsuger er elektrolux :-)

      Slet
  6. Da jeg læste overskriften troede jeg lige at der i Nordjylland var kommet en del frost ... og så viser det sig at være indendørs ;-)
    har ikke nogen råd men pøj pøj med jagten på et nyt køleskab :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tove, desværre var det indendørs, jeg gad god sne lige nu :-)

      Slet
  7. Surt show når køleskabet ikke virker. Jeg har ingen gode bud, vi har skiftet til et stort lækkert amerikanerskab med både køl, frost, koldt vand og isterninger i lange baner.

    SvarSlet
    Svar
    1. Inge, sådan et gad jeg da godt have, men det er pladsen ikke til :-)

      Slet
  8. Jeg har et Bosch, men har kun haft det et årstid, så hvordan det har tænkt sig at opføre sig i fremtiden har jeg inden idé om. ;-D Men tillykke med dit nye køleskab

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Annemarie, Bosch og Siemens er nok de mærker, vi har flest af både her og i sommerhuset :-)

      Slet
  9. Køb det billigste. Så er det beløb du kan blive snydt for mindst.
    De bliver antagelig lavet samme sted i Kina alle sammen, blot med forskellige facader.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha Farmer, det var ikke dyrt og nu støttede vi den lokale elektriker, han kørte det også ud til os og satte det op og tog det gamle med sig :-)

      Slet