mandag, november 08, 2010

HJEMME

Mørket dækker hurtigt dagen, jeg skal ikke have for mange ærinder efter arbejde, før end der skal tændes lys, når jeg lukker mig ind i stuehuset.

Brændeovnen er i gang, teen er skænket og jeg synes, det er træls, at posten ikke snart hjælper mig til vide, om jeg er bestået eller ej. Vi er nu inde i uge 4 efter opgaveaflevering, andre moduler har fået brev, men ikke mig. Mon jeg skal lægge noget i det, eller blot skyde skylden på postvæsenet?

Jeg vælger at nyde min orkide, som i over 2 år blot har ladet bladene stå grønne og skyde den ene luftstængel i vejret efter den anden, og nu hvor jeg var lige ved at smide den ud, fandt jeg den med knopper nede på værelset. Luftstænglerne pynter absolut ikke, men må man fjerne nogle af dem eller proppe dem ned i skjuleren?

IMGP2006 

Jeg nyder min aftenhyggestemning.

11 kommentarer:

  1. Øv for pokker, at du stadig ikke har hørt noget, Lene - det er da pokkers til ventetid :-)

    Jeg er nu temmelig sikker på, at dit engagement afspejles i den opgave, så der er garanteret ikke grund til den mindste bekymring :-)

    SvarSlet
  2. Jeg tror, at du kan regne med, at det skyldes postvæsenet - tilfældigheder eller hvad ved jeg.
    God aften.

    SvarSlet
  3. Tak Liselotte, jeg tror, at det lykkes, men jeg kender nogle fra et andet modul, som havde bedømt sig til at ligge midt i, de var kun netop bestået ;-)
    Nu er der sendt mail til vejleder, så satser jeg på afklaring i morgen.

    SvarSlet
  4. Tak Helle, det tror jeg også :-)

    SvarSlet
  5. Det er spændende....

    Aftenhygge i mørket er ikke så skidt.

    SvarSlet
  6. Den ventetid kender jeg alt for godt - det er frygteligt! Og fuldstændig umuligt at bedømme den slags selv. Godt du kan hygge lidt om dig selv og så håber jeg du får godt nyt fra vejleder i morgen :-)

    SvarSlet
  7. Ventetid på svar er ganske simpelt så TRÆLS.. og her kommer det ord virkelig til sin ret.
    Lad os bare give postvæsnet skylden :-), eller ogås er den så god så de vakler mellem de helt høje tal.. ;-)
    Hav en dejlig aften med brændeovn og levende lys

    SvarSlet
  8. Jeg kan ikke forestille mig, at du behøver at være bekymret, men jeg kan godt forstå, at du er ved at være utålmodig.
    Jeg tror ikke, at du skal pille ved luftrødderne på din orkide - de er jo dens livsgrundlag ude i naturen, og nu hvor planten lige har fået blomster, ville det være synd at stresse den.

    SvarSlet
  9. Jeg krydser fingre for at posten kommer forbi i morgen med de gode nyheder :-)

    SvarSlet
  10. Ventetid er altid irriterende - håber du snart får svar.
    Der ser altid så hyggeligt ud i din vindueskarm. Man fornemmer at hele huset emmer af hygge og rare vibrationer.

    SvarSlet
  11. Eva, meget spændende :-) Og aftenhygge er godt.

    Tak Stine, ja det er umuligt at bedømme, vi håber :-)

    Tak Inge, ja træls er et dækkende ord :-)

    Tak Ellen, hvis jeg skulle op mundtligt ville jeg ikke have problem, men her er det en ny diciplin, at formulere mig akademisk med de rigtige ord og så få vist med de ord at jeg har forstået teorierne, så jeg håber :-)
    Du har ret, jeg skulle nødig risikere, at blomsterne falder af, jeg har jo ventet så længe :-)

    Tak Marianne, jeg håber det hjælper :-)

    Tak Johanne, jeg NYDER mine vinduer, tænk at de kan gøre så stor en forskel :-)

    SvarSlet