fredag, november 26, 2010

KA HANNE? KA LENE!

Så sad jeg der, maven var udspilet, en vis tunghed prægede billedet.

Efter nr. 10 æbleskive var gledet ned, åbnede jeg dagens avis, som have tema om de færdigkøbte æbleskivers store fedtindhold!

Det var så tung læsning, at jeg faldt i søvn. Trætheden hang stadig i kroppen efter 15 minutters powernap, så der røg lige 2-3 store cookies ned, inden jeg blev bevidst om det.

Lidt blogsurfing måtte til for at fordøje maden. Hanne slog frejdigt fast, at der skulle en travetur til med Luka ned til vandet, inden der var dømt sofahygge.

Og så var det, jeg tænkte: Ka Hanne? Ka Lene!

Nu sidder jeg her efter en skøn travetur i mørket og er taknemlig over, at Hanne fik mig ud af sofaens greb.

Blogland inspirerer på mange måder.

IMGP2118

7 kommentarer:

  1. Hanne og Lene ka', Inge ku' ikke, og slet ikke hvis jeg havde sunket 10 af de runde gode skiver.. :-)

    SvarSlet
  2. Inge, de lå også tungt :-)

    SvarSlet
  3. Jeg kunne snildt nappe 10-12 æbleskiver. Derfor har jeg ikke købt nogen........endnu:)

    SvarSlet
  4. Eva, det er også farligt :-)

    SvarSlet
  5. LOL - ja det er godt med inspiration:)

    SvarSlet
  6. Kender det godt, Lene. Den ene hånd tager den anden o.s.v. Inden man ser sig om, er fadet tomt!
    Hvor lyder det godt med dine fridage. Nyd dem:-)

    SvarSlet
  7. Oline, det er rigtig godt med inspiration, ellers havde jeg nok ikke kunnet trille ud af sengen i dag :-)

    Tak Ravheks, det er så farligt med de hænder og den mund :-)

    SvarSlet