torsdag, april 10, 2008

DEN HVIDE TORNADO

Husalfen er endnu ikke dukket op, så nu går jeg i gang, og så må vi se, hvor meget og hvor langt jeg når. Jeg er en af dem, der er meget let afledelig, så jeg har det med pludselig at fordybe mig i skuffer eller bøger, som jeg falder over på min vej.

Aftenen skal tilbringes på hospice sammen med mine forældre og mine tre søstre, vi skal snakke, være sammen og være til, det bliver guleroden for dagens arbejde.


Og mine to små glasfisk, lavet af datteren, venter på at blive hængt op. Det er med at finde det rette sted, for de er for tunge til min hasselgren, så en væg eller et vindue? Vi får se, jeg har jo fri, så mon ikke jeg når det?

Og udenfor skinner solen og lover godt markvejr.

Ha en god dag.

11 kommentarer:

  1. Meget smukke glasfisk - de skal vel nærmest hen et sted hvor lyset kan spille igennem dem! Hun er lidt for sej hende datteren. Og ja, det bliver markvejr idag - yes:-)God dag til dig og hele familien herfra vestjylland...

    SvarSlet
  2. Her skinner solen også, men det er koldt- omkring 0 grader !
    Glasfiskene er meget smukke, tænker som ovenstående, at de skulle hænge i lyset.
    Hvor er den husalf ? - Han er ikke her, og jeg har faktisk brug for ham :-) Ha en god aften med din familie.

    SvarSlet
  3. I et vindue - har du vindue på toilettet - det ville give et smukt lys og så er der noget smukt at kigge på når man nu er derude :-)
    En god dag til dig - knuzzzer

    SvarSlet
  4. Et vindue - hvor lyset kan spille :)
    Jeg kan forestille mig, at der må være en helt speciel stemning på et hospice, hvor der er plads til alt - og intet.
    God dag til dig. :)

    SvarSlet
  5. Jeg vil også helt klart sige at de kommer til deres ret i et vindue med sollys :-D

    SvarSlet
  6. fru koch, jeg tror også et vindue vil være godt. Også en god dag til dig :-)

    Miri, jeg har haft døren til at stå åben, der er så dejligt udenfor, og den friske luft er lidt kold men skøn :-)

    Marianne, badeværelset ville være en god ide, de passer til farverne derinde :-)

    Tak Helle, der er en ro og skønhed på hospice, som er helende.

    Bambi72, jeg tror flertallet får lov til at bestemme :-) et vindue bliver det :-)

    SvarSlet
  7. Sikke nogle dejlige glasfisk, din datter har lavet. Også rigtig god dag til dig. Husalfen har er desværre heller ikke gemt sig her ;-

    SvarSlet
  8. madame, de er smukke og kommer nok mere til deres ret, når lyset spiller med. Og den husalf er vist ofte meget fraværende :-)

    SvarSlet
  9. Hvor er datteren bare dygtig. Fadet var også utroligt smukt. Det må være skønt at kunne arbejde med glas på den måde. Sikken en gave. God dag i lige måde Lene.

    SvarSlet
  10. Tusind tak for rosen,sister, den skal fluks sendes videre, hun trænger til opmuntring lige for tiden :-)

    SvarSlet
  11. Jeg "hepper" på et vindue så lyset kan spille i farverne. Hvor er Din datter dygtig.

    SvarSlet