torsdag, april 03, 2008

SOMMERTID 2

Nok går jeg glip af min morgensol et par uger endnu, men til gengæld har jeg fået lyse aftener.


I dag nåede jeg at spise aftensmad, rydde op derefter, slå mave med et blad og så gå en lang tur, inden solen gik ned.

Påskeliljer står stadig og lyser gult.


Solen og flyene danner smukke mønstre og farver på himlen.


Træerne knoppes.


Solen står i flammer ved enden af gåturen.


Laika nyder, at landmanden har tid til at kaste med pinde. Snart banker forårsarbejdet på døren, så er der ikke tid til det.


I aften var der tid til en gåtur sammen, og den sluttede af med en havevandring i tusmørket, hvor planer blev diskuteret.


Jeg føler mig som mig selv igen, det er slet ikke så ringe endda.

13 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage i Lene :)
    Tak for en smuk billedserie og en dejlig gåtursfortælling :)

    SvarSlet
  2. Tak for en skøn fortælling... Der efterladen en med følelsen af "Øv hvorfor gik jeg mig ikke en tur"..
    Det gør jeg så på et andet tidspunkt :-D

    SvarSlet
  3. Tak Helle :-) det gør godt med sådan en tur.

    bambi72, den tur tager du på et andet tidspunkt :-) men det gjorde godt

    SvarSlet
  4. Åh hvor godt at du føler dig som dig selv igen - vi gider nemlig heller ikke andre :-) Krammer ....

    SvarSlet
  5. så er alt jo godt fru koch ;-) også et stort knus til dig

    SvarSlet
  6. Rigtige mange dejlige fotografier du har fået taget, det er nu skønt at kunne gå en tur før det bliver for mørkt.
    Det glæder mig at høre at du har det godt, bliv ved med det:-)

    SvarSlet
  7. Det var en dejlig gåtur !
    Mangt og meget falder på plads.
    Og det er en gave , at dagen fortsætter også efter aftensmad :-)
    Og de lyse morgener kommmer igen, lige om lidt

    SvarSlet
  8. Judith, det var så godt :-)

    Miri, livet er en gave, ind imellem bliver det tungt, men det er jo ofte fordi man er så glad for livet. Og jeg stornød min aften i går :-)

    SvarSlet
  9. Lene, dejlig tur - yndige billeder - du har i dén grad øje for motiverne. Du tror måske selv at du "bare" tager billeder, men det gør du ikke! Du indfanger stemninger, former og farver - og det give smukt sammenhæng med dit sind :-)

    SvarSlet
  10. Jeg er også så småt ved at vænne mig til sommertiden. Det er lettere i den anden ende, når vi skal af med sommertiden igen. Vi nyder også at gå en tur lidt før det bliver mørkt - fuglene synger så dejligt om aftenen på denne tid af året.

    SvarSlet
  11. Tak et cetera, i går læste jeg lidt i madames og losarinas mors yndlingsbog naturlig overflod, og jeg kan se, at dette at have fokus på de ting, vi tager for givet, det har denne blog incl det at tage billeder lært mig. Jeg ser alt i et andet lys.

    madame, der var en fuglesang uden lige, fasanerne skrydede og rådyr hoppede over vejen og det var bare så godt.

    SvarSlet
  12. Sikke en skøn aftentur du tog os med på Lene :)
    Dejligt at du er klar igen :) God weekend

    SvarSlet
  13. Tak i lige måde Else :-)

    SvarSlet