onsdag, april 23, 2008

SKYND DIG

Da min dag havde været en time gammel, stod landmanden op. Og så var det, at jeg blev hidkaldt midt i føntørring.

To rådyr stod og nippede af træerne tæt på gården, og landmanden havde første parket på badeværelset. Desværre forsvandt de, da jeg ville fotografere, men det var en dejlig start på dagen.


Dagen er gået godt, det var rart at være tilbage på arbejde med masser af knus og en smuk buket.



Men jeg er kommet helt ud af træning, jeg er træt som et alderdomshjem. Godt der var rester fra i går aftes, så landmanden og søn fik det til aftensmad, og fruen tog havregrød. Kor blev aflyst, jeg kan simpelthen ikke mønstre energi til det.


Lige om lidt må jeg hellere tjekke kontoret, og så er det vist snart god nat. I morgen skal jeg huske, at Thistedvej og Vestergade er spærret i Nørresundby. I dag måtte jeg tænke hurtigt og kreativt for at finde hurtigste vej igennem byen for at komme på arbejde, i morgen bliver det motorvejen.

Og så har jeg fået at vide, at jeg har nogle pæne, men mærkelige øreringe ;-)

12 kommentarer:

  1. Jeg kender godt det med at komme ud af rutinen, man bliver træt helt ind til benet. Jeg håber du kan sove godt i nat.

    P.S. Jeg kan godt lide både øreringe og ører ;-)

    SvarSlet
  2. Få noget god hvile i nat Lene..hvorfor er dine øreringe mærklige..jeg synes som Stine at både ører og ringe er fine :-)

    SvarSlet
  3. Tak Anne og Stine. Måske blev ordet mærkelig brugt i en sammenhæng, vi ikke ville bruge det i. Det var nemlig en elev, med ikke dansk baggrund, som sagde det og gentog det mange gange :-)

    SvarSlet
  4. Åh hvor har du været træt - sov godt og få samlet kræfter til en ny dag!
    Kram - og ører og ringe er smukke sammen og hver for sig ;-)

    SvarSlet
  5. Lækkert, når dyrene kommer så tæt på.

    SvarSlet
  6. Mærkelige øreringe - slet ikke - de er chic´e - godt du lytter efter din formåen af energi :-)

    SvarSlet
  7. Gode toner herinde, Lene - det er godt at det er den lyse tid så man kan komme ud - og lade tankerne "flyve" mere positivt end når det er surt og trist :-) øreringene er ikke mærkelige - de er "Vibeke Nøddebo", ikke?

    SvarSlet
  8. Jeg synes, at øreringene er meget smukke, Lene! Og der er ikke noget så dejligt som at kigge på rådyr i haven. Godt at høre, at du lytter efter, hvad du har kræfter til.

    SvarSlet
  9. fru koch, så er næste dags arbejde overstået, og det går fremad :-)

    farmer, det er en gave at få lov til at se rådyr, fasaner og andet godtfolk fra sine vinduer :-)

    Marianne, det giver sig selv med det lytten :-)og jeg synes også jeg er chic :-)

    et cetera, det er lige nøjagtig Vibeke Nøddebo, og jeg har flere forskellige :-) og lyset er dejligt, det nydes i fulde drag

    madame, jeg bliver aldrig træt af at få lov til at se rådyr, det er et smukt dyr.
    Og tak, jeg kan også godt lide øreringene, det kunne eleven også, men hun fik formuleret det sjovt :-)

    SvarSlet
  10. Det er så smuk en oplevelse, at se rådyr idet fri.Dine øreringe er meget flotte synes jeg.

    SvarSlet
  11. Conny, det er en oplevelse, som gør mig glad hver gang :-)

    SvarSlet
  12. Husk nu at sangen giver energi ... det værste er at komme fra sofaen og ud af hoveddøren... og pas så i øvrigt godt på dig selv...

    SvarSlet