mandag, juni 09, 2014

LYKKEKONTOEN

Jeg fylder på kontoen, jeg finder alt det, der gør mig glad.

P1090230

  • at synge i bilen på vej til træning
  • at træne og at mærke alle muskler blive brugt
  • at lave god morgenmad, der gør min mave glad: banan, jordbær, mandler, svesker, skyr, A-38 og kanel
  • at spise morgenmaden i bikini på terrassen
  • at høre sagte jazz på min DAP-radio, når jeg går gennem køkkenet
  • at fotografere i min have
  • at høre vaskemaskinen snurre og skønne på, at jeg ikke skal vaske i en gruekedel eller en halvautomatisk vaskemaskine
  • at tage tørrestativet ud på terrassen og lade solen klare den sidste tørring
  • at nyde solens varme stråler
  • at glæde sig til samvær med gode mennesker

P1090229

En fridagsmorgen af den bedste kaliber. God 2. pinsedag til dig.

P1090236

8 kommentarer:

  1. Jeg kan nikke genkendende til meget af det, men jazz får mig til at slukke for radioen i ekspresfart :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, det er også kun noget jazz, jeg lytter til :-)

      Slet
  2. Og man kan næsten ikke lade være at fortsætte sin egen "lykke-liste". Sådan spreder du det gode.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, det er jo rart at høre :-)

      Slet
  3. Et dejligt indlæg :-)
    Jeg synger på cyklen på vej til mit Loop center :-) Jeg har heldigvis - for mig selv - musikken i ørerne, så jeg ikke selv kan høre, at det måske ikke lyder så godt som jeg gerne ville :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kisser, det er så godt at synge, og de andre må vænne sig til det :-)

      Slet
  4. Du minder os om, at vi skal huske på at være nærværende, især når det positive er der.

    SvarSlet
    Svar
    1. Conny, det er jeg glad for at høre, for jeg bruger også bloggen til at minde mig selv om det :-)

      Slet