søndag, februar 20, 2011

STILLE SØNDAG

Nu må vi da være udhvilet!

Lørdag blev en LAD lørdag, landmanden var til hundetræning, og jeg vaskede lidt tøj og lavede aftensmad, men derudover sank vi sammen i sofa og stol og sov eller så fjernsyn.

Jeg må have sovet ca 10 timer, og alligevel er jeg tung i kroppen.

Der lægges planer om lidt indhold i søndagen, og jeg har gået 20 minutter med hundene, så de kunne få brugt noget energi.

hunde i sne

Om der sker mere på denne stille søndag, hvor sneen dæmper de få lyde, der er her på landet, vides ikke. Vi får se.

frugtbuske i sne

Hvordan tegner din søndag sig til at blive?

9 kommentarer:

  1. Jeg har nuslet med babytøj i værkstedet.
    Om lidt bliver det varme tøj fundet frem sammen med hundesnoren.
    Julie, Luka og jeg drager på søndagsudflugt sammen med min søster og hendes piger.
    En times rask travetur ved Moesgård, inden vi indtager Skovmøllen for at nyde varm chokolade og lagkage.
    Sidst vi travede turen derude, havde vi også sat næsen op efter det søde punktum på Skovmøllen, men ak alt var optaget.
    Så i dag har vi været forudseende og bestilt bord.
    En dejlig stille søndag til dig.
    Smukke billeder, jeg kan næsten høre sneen knirke:))

    SvarSlet
  2. Sikke fin jeres sne er! Her er der solskin og ingen sne.
    Søndagen er indtil nu gået med at hente reol hos den ene datter hen til den anden datter. Resten skal gå med endnu en omgang adresseefterforskning til gammelelevforeningen og oprydning til læseklubben i morgen aften.
    OG forhåbentlig en spadseretur i det flotte solskin.
    Jeg håber, du får gjort, hvad du ønsker.

    SvarSlet
  3. Der er så dejligt derude på landet ! Hvor er det altså smukt med den sne:-)
    her er dagen gået med at spise, drikke kaffe, spise, drikke kaffe og en småkage(eller 8..)blogge, gå en rask tur i solen og kulden, støvsuge, drikke lidt kaffe..Og nu må jeg vist lette rumpen og gå ind og sy :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er der smukt hos jer.. :-)
    Vi var til middag hos gode venner i går aftes, og det blev lidt sent ;-), så vi føler os begge ret brugte i dag.. Lige nu forsøger Hasse at indhente lidt af den manglende nattesøvn, men jeg håber jeg kan lokke ham med ud i det skønne vejr når om lidt.. :-)) Luften har vist godt af os i dag..
    I må have en dejlig eftermiddag

    SvarSlet
  5. Efter en rask tur med hunden og afhentning af bilen som ikke kunne køre hjem fra fest igår, så står den på sofa-hygge, surfing i blogland og måske en lille morfar ...

    SvarSlet
  6. Min søndag: eg har vore nokre timar på arbeid, og levert varmt måltid til eldre i kommunen. Etterpå har eg vore lat, strikka litt, blogga litt og laga litt middag. Kvelden vil nok bli meir lat, i godstolen framfor TVen og strikketøyet i mine hender - og kanskje ein liten høneblund...
    God kveld.

    SvarSlet
  7. Det er smukt at se al jeres sne, Lene! Vi har gået en tur på havnen i Hundested, men det var isnende koldt - heldigvis har vi haft masser af sol hele dagen. Og ellers er jeg ved at samle min gamle folkeskoleklasse igen - det er en hyggelig opgave :-)

    SvarSlet
  8. Sikke en masse sne I har, det er vi heldigvis sluppet for...Min søndag har stået i rengøringens tegn..;-D God søndag aften til dig...

    SvarSlet
  9. Hanne, det lyder som en skøn søndag eftermiddag. Sneen knirkede ganske rigtigt :-)

    Conny, jeg fik gjort det jeg ønskede og jeg håber du fik gået en tur :-)

    Miri, din dag lyder som min lørdag :-)

    Tak Inge, håber I fik trukket noget frisk luft :-)

    Winnie, stakkels bil som ikke kunne køre hjem i går aftes ;-)

    Ruth det er tilladt at være lad, når du har arbejdet :-)

    Madame, måske dæmper sneen kulde, jeg frøs nemlig ikke :-)men det må have være smukt ude ved vandet.

    Tak Annemarie, du har da været flittig i dag :-)

    SvarSlet