mandag, marts 19, 2012

DET LYSNER

For en uge siden var det mørkt, da jeg kørte hjemmefra kl. 6.10, nu er det allerede lyst, inden jeg skal køre. Det går stærkt, og om knap to uger skruer vi på tiden igen, så jeg må nyde de lyse morgener indtil da. Jeg vil også nyde de to arbejdsdage, jeg har i plejen, det er altid spændende at møde ind efter flere fridage, for afdelingen kan se helt anderledes ud. I dag er en 9 timers arbejdsdag, den er hårdere at tænke på end at være i, men jeg er træt i aften, det er der slet ingen tvivl om. Så er det godt, at aftensmaden består i tøm-køleskabet, og at aftenen er helt min egen.

DSC05339

Må du få en god mandag.

10 kommentarer:

  1. Jeg holder godt nok også meget af, at lyset er der når jeg står op- det anerkender jeg hver morgen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Miri, det gør noget ved sindet :-)

      Slet
  2. Det ei fin tid vi går i møte, med lysare og varmare dagar.

    Ha ein fin dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ruth, det er en dejlig tid vi går i møde :-)

      Slet
  3. Det er så skønt, at det er begyndt at lysne når jeg står op. En rigtig god dag til dig Lene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge, og solen stod op mens jeg kørte :-)

      Slet
  4. Det er dejligt det er lyst om morgenen, gør det lidt lettere at komme ud af sengen og i gang...En god dag til dig..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Annemarie, det er så stadig mørk, når jeg står op, men ikke længe :-)

      Slet
  5. Det er allerede natten mellem lørdag og søndag, vi går over til sommertid! Jeg ved det, for vi har radiogudstjeneste og morgenkaffe i kirken!

    SvarSlet
    Svar
    1. UPS Charlotte, det må jeg huske :-)Tak for oplysningen

      Slet