tirsdag, marts 27, 2012

JAMEN ALTSÅ

De folk, der tror på, at det, man ønsker sig og prøver at visualisere, også vil ske, vil nikke og tage det her som bekræftelse.

Den filosofi tror jeg så ikke på, jeg er bare glad. Jeg delte mine frustrationer med jer her på bloggen, nu deler jeg så også min glæde over, at jeg midt i alle tankerne omkring flytningen af min far alligevel formåede at holde fokus. I dag fik jeg en mms fra landmanden med et billede. På billedet stod et tocifret tal, og der var ingen nuller i det tal ;-)

P1030194

24 kommentarer:

  1. Stort tillykke :) jeg kan godt forstå du er glad ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tove, og jeg føler med dig midt i opgaveprocessen, det bliver skønt at komme på den anden side :-)

      Slet
  2. Du er da bare for god Lene.. Stort tillykke med resultatet, det er så godt gået. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge, det var en dejlig mms :-)

      Slet
  3. Stort tillykke, flot klaret...og smuk blomst du fik af Landmanden..;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Annemarie og blomsten står stadig i sit bed ;-)

      Slet
  4. Sådan - godt gået og tillykke med det flotte resultat :-)

    kh Anette

    SvarSlet
  5. Hipp hipp hurra for supert resultat på oppgava di, Lene. Og slike påskeklokker er vakre. Undre på om jeg skal pynte med en slik på trappa mi før påske?

    God kveld.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Elisabeth :-) Mine påskeklokker står et sted hvor jeg ikke så let ser dem, måske skulle jeg også købe nogle til trappen, god ide :-)

      Slet
  6. Tillykke!

    SvarSlet
  7. Flot, flot, flot! Det kan godt betale sig at få frustrationerne ud, så tankerne måske kan komme i andre retninger - eller måske så du finder ud af, at det alligevel er den rigtige retning.
    Tillykke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Conny, min arbejdsproces er åbenbart at jeg skal ud i tvivlen hver gang for bagefter at vende styrket tilbage :-)

      Slet
  8. Stort tillykke med det flotte resultat - det er bare så flot.
    Kærlige tanker
    Marianne

    SvarSlet
  9. Herligt! Stort tillykke!

    SvarSlet
  10. SÅDAN - du skønne, dygtige qvinde! Stort til lykke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Charlotte :-)så må vi se om jeg kan tage det med ind i næste opgave proces :-)

      Slet
  11. Et stort tilllykke fra mig. Det var flot!!!
    Og dejligt er det jo, når anstrengelserne belønnes, - selvom nogen mener, at alt over 2 er spildt arbejde:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eva, for mig er den skriftlige opgave en måde at se, at jeg har forstået, hvordan jeg skal argumentere akademisk :-)

      Slet
  12. Stort tillykke.
    Dejligt at den intense arbejdsindsats blev topvurderet

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Hanne, det var dejligt :-)

      Slet