onsdag, december 10, 2008

10. DECEMBER

Udenfor er mørket stadig tæt, så I får lige nogle billeder fra gårsdagen gåtur.


Julekoncerten i Brovst kirke gik godt, i år var vores repertoire af den mere stille slags, og jeg kunne lide det! Jeg er ellers til musik med gang i den, elsker derfor salmer og sange med fart og glæde over feltet, men de sange, vi synger lige nu, er smukke både hvad angår tekst og melodi.


Lige nu er Dejlig er jorden og En stjerne skinner i nat mine favoritter, har du en favorit julesalme eller sang?

8 kommentarer:

  1. Jeps - det har jeg: Julen har bragt velsignet bud. Ved egentlig ikke hvorfor, men siden jeg var barn har det bare været min yndlings.

    SvarSlet
  2. Tror nok det er Dejlig er jorden..Nej , Maria gennem torne går. Eller - der er vist mange julesalmer og sange jeg holder af :-)
    Smukke billeder- sikken en himmel I har :-)

    SvarSlet
  3. Pollyanna, den er også meget smuk, den er også en klassiker i vores familie :-)

    Tak Miri, Maria gennem torne går kender jeg ikke. Og himlen havde mange udtryk i går :-)

    SvarSlet
  4. Billederne er dejlige :)
    Min yndlingssalme er "Lille Guds barn" - god og dejlig dag til dig. :)

    SvarSlet
  5. Hvor ser der skønt ud... :D
    Det er en fantastisk årstid, det kan godt være den til tider er mørk og grå... Men dine billeder viser at den lige så godt kan være lys og farverig! :) Tak for kigget! :)

    SvarSlet
  6. Der er mange skønne julesange så jeg har svært ved at vælge. Sikke nogle smukke billeder ;)

    SvarSlet
  7. Dejlig billeder du har fået taget.Min favorit"Det kimer nu til julefest"

    SvarSlet
  8. Tak Helle, jeg sidder og nynner din salme ;-) den holder jeg også af.

    Helle Koed, velkommen her :-) og tak, det er rigtignok en tid med mange forskellige udtryk.

    Tak Anette, det er også svært at vælge :-)

    Conny, den var altid første salme hos os hjemme :-)

    SvarSlet