søndag, december 21, 2008

21. DECEMBER

I dag skal jeg fejre min lille søster, det bliver stille og roligt med to af os søskende og vores far.



Dagen i dag er særlig, min lille søsters ene datter kunne være blevet 19 år, hun blev 15½ år, sorgen ændrer sig, men hver gang jeg ser et billede af min dejlige niece, så tænker jeg på, hvor hun kunne have været i livet nu.


Jeg glæder mig til at være sammen med familien, desværre må jeg køre den lange vej alene, for landmanden er også blevet syg som så mange andre i det ganske land.

9 kommentarer:

  1. God søndag til dig, Lene - og god alenetur ned gennem landet. Imens kan landmanden ligge på sofaen og blive rask til julen :-)

    SvarSlet
  2. Tak i lige måde Liselotte. Og landmanden er blevet fodret med hyldebærsaft og glögg, så nu krydser vi fingre for at han bliver rask :-)

    SvarSlet
  3. Håber du har haft en god søndag. Og rigtig glædelig jul til jer. God bedring til Landmanden.

    SvarSlet
  4. Det må være ufattelig hort, at midste et barn.Håber du og dine søstere og far, har haft en dejlig eftermiddag sammen.

    SvarSlet
  5. Lene - det er alt for tidligt din søster har mistet sin datter, og du din niece.
    Håber du har haft en dejlig dag i familiens skød og at gemalen har det bedre.
    Nyd fridagene, det gør vi :)

    SvarSlet
  6. Jeg håber at i trods alt har haft en god dag :-)

    SvarSlet
  7. Tak i lige måde Anette, vi har haft en dejlig dag :-)

    Tak Conny, savnet og sorgen tager bolig i forældre, men ændrer sig, og vi havde en rigtig god dag :-)

    Tak Else, vi hyggede os sammen :-)

    Tak Marianne, det havde vi :-)

    SvarSlet
  8. Jeg vil sige som min gamle nabo, violinbyggeren, som nu ikke er blandt os mere: Livet er ikke andet end sorger og glæder.
    At miste livet i så ung en alder efterlader uudslettelige spor hos de efterladte - men godt at I har hinanden og holder sammen.

    Rigtig god bedring til landmanden - han må se at komme ovenvande igen, for det er jul lige om lidt. Altså!

    SvarSlet
  9. Lotte, han er oppe lige nu, har det bedre, og så har han forbud mod at smitte! :-)

    SvarSlet