fredag, februar 19, 2010

NU MÅ JEG!

De sidste 4 dage har jeg kæmpet en kamp for ikke at falde i søvn om eftermiddagen.

I går ville jeg være fornuftig og gik i seng 20.45.

Kl 2 i nat sluttede min søvn!

Der er weekend nu, og jeg må lægge hovedet på sofapuden og sove lige så længe jeg vil,

DSC00885

og så kan jeg se curling i nat sammen med landmanden; her kan vi så genopfriske alle de gode timer og historier, fra dengang familieaktiviteten hver fredag i 2 år sammen med to nyslåede teenagere var curling.

Og vi var gode, det var det seje, at vi som familieteam sagtens kunne hamle op mod voksne team i den lille ålborgensiske curlingklub.

DSC00886

Må I alle få en god weekend.

12 kommentarer:

  1. ...herhjemme følger vi også ivrigt med især curlingpigerne. Vi takker dvd´optageren og ser det en "smule" forsinket.....sov godt og god match :0)

    SvarSlet
  2. Her i familien kunne (i hvert fald vi to ældste) vi så godt tænke os at prøve det her curling :-)

    SvarSlet
  3. Curling syns jeg også er litt spennende å følge med på. Har aldri prøvd meg på det. Kunne vært morsomt å prøve det en gang.
    Ja det kan vel være det er litt overgangsplager du sliter med.
    Håper kreftene kommer tilbake snart.
    Ønsker deg ei riktig god og avslappende helg :)

    SvarSlet
  4. Rigtig god fornøjelse med curling-kampene. Det lyder hyggeligt. Rigtig god week-end til jer. Knus

    SvarSlet
  5. Uha, vi har lige set curlingpigerne tabe til kineserne. Men op på hesten igen, vi skal nok heppe næste gang.

    SvarSlet
  6. Tak frk.solhat, det er pinligt, men vi har ikke fundet ud af at få indstillet DVDen til at optage fra parabol ;-)

    Endnu en gang, Anne, kunne det være hyggeligt at have jer boende her i nærheden, så kunne vi spille curling :-)

    Tak Astrid :-) det er sjovt at curle :-)

    Tak i lige måde Anette, håber du også snart er helt ovenpå :-)

    Eva, vi hepper, gør vi :-)

    SvarSlet
  7. Jamen så ligger du vel nu og sover på dit grønne øre.
    Kan I have en rigtig hyggelig nat.

    SvarSlet
  8. Næh Hanne, jeg er vågnet og så tager jeg en lur senere hen igen :-)

    SvarSlet
  9. Ja det kender jeg godt.Når man så endelig går i seng i ordentlig tid for at få sovet igennem, så sker det der. Jeg er også i overgang, men har nu haft det med dårlig søvn altid :) Også god weekend til dig.

    SvarSlet
  10. Jeg tror, du også trænger til en doven lørdag. Kunsten er at lave ingenting, medmindre det er lystbetonet. Prøv det, Lene:-)

    SvarSlet
  11. Nej, hvor sjovt, at I har "curlet"! Det må da være en hyggelig sport, hvis man kan bruge det ord i forbindelse med sport?
    Ak ja, sove den, der sove kan! Nyd friheden.

    SvarSlet
  12. Tak Deborah, nu fik jeg hvilet ud, men det må være hårdt for dig at du altid har haft dårlig søvnkvalitet. Håbver du får slappet af i denne weekend :-)

    Laila, jeg tager dig på ordet :-)

    Charlotte, jeg kan sagtens bruge hyggelig om curling, for vi hyggede os samtidig med at vi var aktive. Og desværre er det nu onsdag, hvor jeg går til kor, ellers var jeg af sted igen :-)

    SvarSlet