lørdag, januar 25, 2014

GOD MORGEN LØRDAG

Jeg elsker morgenstunden med tid til at være helt alene oppe. En af vore venner kommer med rundstykker til morgenmaden, så jeg dækker bord og brygger te og kaffe. Håret skal klippes i dag, bagefter snupper jeg en omgang træning. Min fysioterapeut har sagt god for træning, men med mindre vægtbelastning. Resten af lørdagen er afsat til skrivning, men med plads til små pauser med det hjertet har lyst til. En lørdag der tegner godt, jeg håber din lørdag også ser god ud.

P1070594

8 kommentarer:

  1. Ojjjj en flot morgen.. Herligt at mændene klarede det uden os i aftes.. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Inge, måske var vores afgang årsagen til at det vendte :-)

      Slet
  2. God lørdag Lene - jeg overraskede familien med at hente bager rundstykker og på turen nød jeg den smukke morgen himmel - lys gør godt KH Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette, sikke en dejlig overraskelse og himlen gjorde godt :-)

      Slet
  3. Ej, sikke en himmel I havde. Den morgenhimmel kunne jeg godt have brugt at nyde synet af :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, den var dejlig,men ikke så rød som på billedet. Jeg prøvede solnedgangsfunktionen og havde ikke tid til at prøve auto bagefter :-)

      Slet
  4. Flot morgen.
    Nu læser jeg lige, der er DMI-varsel om snestorm og snefygning over hele landet op til mandag morgen - det gider vi da ikke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Conny, det gider vi overhovedet ikke. Jeg skal i aftenvagt, hvor de melder at fygningen tager til.

      Slet