mandag, januar 27, 2014

I STUEN AT BLIVE

det huer mig bedst.

Fuglene er fodret af landmanden, landmandens mad er smurt, nu har jeg skænket te til mig selv og lavet en rugbrødsmad med oste.

P1070610P1070611

Udenfor suser og hyler vinden, indenfor har jeg gang i brændeovnen, dørene er lukket til resten af huset, så jeg sidder trygt, lunt og godt. Det er også trygt at vide, at jeg bliver hentet i aften efter aftenvagten, men jeg skal huske at klæde mig godt på, når jeg skal tage bussen i eftermiddag, for der kan nok komme lidt ventetid hist og pist, inden jeg er kommet på arbejde. God mandag til dig

P1070605

12 kommentarer:

  1. Smukke tulipaner !
    Klæd dig godt på, for det er SÅ koldt der ude !!
    God Mandag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Miri, jeg vil klæde mig godt på, det blæser mere og mere op :-)

      Slet
  2. Det er et værre vejr! Vi har lige været ude for at handle, men er nu trygt tilbage igen i varmen. MED forsyninger! Jeg ville også være enormt glad for at have chauffør på, hvis det var mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, det blæser mere og mere op, så nu er jeg trukket i de lune sokker, vandrestøvlerne er klar, for jeg er bange for at jeg må gå fra busstationen til sygehuset for at nå det til tiden :-)

      Slet
  3. Det er rigtig indevejr i dag, jeg er ikke ked af at jeg ikke skal skovle sne mere, men når vejret er sådan her, så savner jeg min brændeovn.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Inge, jeg er så glad for min brændeovn, men jeg kan godt forstå at du er glad for ikke at skulle skovle :-)

      Slet
  4. Det er lidt surrealistisk at sidde her i sommertøj midt på aftenen og se dine billeder:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Charlotte, det kan jeg forestille mig :-)

      Slet
  5. Stuen lokker også mere end landevejen her. Bare sidde og kigge ud og hygge med te og strik. Jeg gad godt..

    SvarSlet
    Svar
    1. Susanne, te og strik må du nok vente med til din kollega er på banen igen :-)

      Slet
  6. Det var en kold våd og blæsende dag i går. Så dejlig varm påklædning er fantastisk, og ikke som jeg så i vejrudsigten, kælke i shorts. Uha jeg frøs bare at se det.
    Meget smukke tulipaner, så hyggeligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Abildjyden, kælke i shorts? Uf. Men heldigvis tog vinden af, så jeg satser på at kunne køre i ro og mag på arbejde i dag :-)

      Slet