søndag, januar 26, 2014

NÅ MEN NU ØNSKER JEG MIG NOGET ANDET

men sådan er det med det, man ønsker, man skal passe på, lige pludselig er det måske ikke så ønskværdig. Heldigvis har landmanden lovet at køre mig til bus og hente mig ved sygehuset ved midnatstide i morgen. Jeg er ikke så lysten i at køre i snefygning, men sneen er jeg vild med.

P1070602

Til gengæld fik jeg lov til at lege med duplo i dag, jeg fik lov til at holde en lille barnehånd i min, jeg fik de herligste grin fra en skøn dreng, og jeg fik lov til at putte ham i flyverdragt, da han var træt, og hans far pakkede bilen.

P1070603

Håndbold ? Amatøranmelderne herhjemme talte med store ord både under og efter kampen. Nu er det overstået, der kommer James Bond i aften, som er den filmgenre, som landmanden og jeg kan enes om at se. Men jeg er blevet lokket af datteren, så jeg er begyndt at se Arvingerne på nettet (mest fordi datteren måske kan ses som statist i et senere afsnit – måske blev der sagt – for man ved jo aldrig med de instruktører og filmklippere), så nu får vi at se. En stor fordel ved aftenvagterne i denne uge, jeg kan få lov til at være B-menneske hele ugen. Aftenvagter på hverdage, det plejer du da ikke, Lene? Nej men sådan er der så meget, der ikke er som det plejer på mit arbejde. Det giver mig så mulighed for at være sammen med kolleger, jeg nærmest aldrig er sammen med.

Det var min søndagsberetning, har din søndag været god?

10 kommentarer:

  1. Er det sne der falder vandret, du ikke ønsker dig mere Lene.. ;-) dejligt at få lov at lege med både duplo og barn.
    Jo tak min søndag har været stille og rolig, lidt ude og meget inde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Inge, det sne, der er faldet er fint, men ikke mere kombineret med fygning, tak :-) Lige for tiden er lidt ude - meget inde vist standard. Det bliver skønt når man som I i Spanien kan være ude det meste af tiden.

      Slet
  2. Fornemmer man en lille snert af bedstemor-skruk her :) ?
    Vi slog hurtigt væk fra håndbold igen. Jeg kan slet ikke tåle at se sådan noget, når de så gerne vil vinde og de er på vej mod at tabe. Jeg har også mest lyst til at gå, når mine drenge spiller fodbold (jeg er holdleder, så de er mine drenge alle sammen) og de er ved at tabe.
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha Mette, lidt skruk måske, men så dog ikke, mine børn er slet ikke der, hvor det er aktuelt :-)
      Jeg kan sagtens kende det med at ville gå, jeg så heller ikke kampen, jeg legede og strikkede :-)

      Slet
  3. Arvingerne er et godt stykke tv-drama efter min mening. Spændende at datteren er statist. Jeg har en bekendt, der også er statist alle mulige vegne - pludselig dukker han op på skærmen. Det er lidt hyggeligt.
    Tulipanerne er dejlige forårsbebudere - midt i den vinter, der er ved at lægge sin klamme hånd over os.
    Og hyggeligt med din lille ven med den bløde hånd - I har vist hygget jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Conny, jeg er faktisk ikke så god til serier, men nu hvor jeg selv kan bestemme hvornår jeg vil se dem, får jeg set lidt serie. Jeg blev så glad for de fine tulipaner, som jeg fik i går. Og jeg hyggede mig :-)

      Slet
  4. Jeg har også haft en god søndag - her er ingen sne:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Charlotte, næh du har det vist varmt :-)

      Slet
  5. Det er nu hyggeligt med små hænder og flyverdragter.

    I går spillede de langt bedre i Arvingerne end i Boxen, - det var et super afsnit. Jeg kan godt forstå, at du er begyndt at følge med der. Får vi lige et praj, hvis datteren er med på skærmen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, nu må jeg så skynde mig at få set de andre afsnit, så jeg kan nå til det afsnit :-) Og du skal nok høre fra mig i så fald ...

      Slet