torsdag, maj 08, 2008

INGEN KLAGE

Jeg klager ikke, jeg går bare i skyggen, for der er godt nok varmt udenfor.

Nu er et bed, der skal sløjfes, ryddet, og jeg er i gang med at klippe masser af vildskud fra syrener væk, så jeg er helt rødspættet af nærkontakt med grene, brændenælder og lignende.

Havemøblerne er endnu ikke kommet ud, for jeg venter på, at eksperten skal se på højtryksrenseren, den lækker vand. Og jeg gider ikke tjatte med spand og børste, næh en højtryksrenser ved man, hvad er ;-)

Så kan trappen heldigvis bruges som siddeplads sammen med mit nyindkøbte tæppe, mens jeg venter på, at landmændene kommer ind til te.

7 kommentarer:

  1. Nej, hvor ser det hyggeligt ud. Dit nye tæppe er smukt og lige til solskinsvejr ;-)

    SvarSlet
  2. Jeanette Mariae, jeg nyder det også :-)

    SvarSlet
  3. Den trappe ser da også helt ok ud!
    Kender godt de der arme...Har dem selv!Fortsat god dag fra en anden kvinde , der også holder sig i skyggen :-)

    SvarSlet
  4. Miri, den er helt fin, men lige nu bruges kanten af terrassen, for parasollen er oppe og her er der skygge :-)

    SvarSlet
  5. så er du jo næsten også indendøre Lene, :-) Men det har været varmt i dag, så skygge bekommer vist alle godt.

    SvarSlet
  6. Åh så dejligt, Lene - og det tæppe er da helt igennem skønt :-)

    SvarSlet
  7. Anne, du har regnet den ud ;-)

    Et cetera, det er så godt, og tæppet er behageligt at sidde på, så jeg skal vist have købt et mere :-)

    SvarSlet