onsdag, maj 14, 2008

JEG TRÆNGTE

Endelig sad jeg der, midt på den dejligste terrasse, og jeg nød det. Snakken gik livlig, og jeg havde den smukkeste udsigt til to skulpturelle træer helt beklædt med efeu, og over for mig sad Liselotte, og det var lige som det skulle være.

Kenneth fandt masser af krydderurter frem, nu er de plantet her hjemme, og så må vi se, om jeg kan huske, hvad de hed, ellers må jeg jo have besøg herude, det ville jeg elske ;-)

Jeg nåede at komme på havevandring, og snakken gik, så jeg glemte uret, og landmanden kørte uden mig til møde med en motorcykelklub, men sønnen og jeg lagde planer. Heldigvis var målet for aftenens køretur Brønderslevs rhododendronpark, så sønnen kørte mig op til hovedvejen, og her stod jeg klar og parat til at hoppe på motorcyklen, da 10 motorcykler kom trillende forbi.


Vi nød aftenturen, som samtidig markerede for os, at nu er kartoflerne lagt, de skal kammes op, muldes eller hyppes, kært barn har mange navne, men det er slut med de mange arbejdstimer hver dag.


Kameraet havde jeg glemt, så mobilen måtte nok engang holde for, mens jeg gik en tur rundt i parken.


Nu er der tid til en kop te, og så er det på hovedet i seng, for i morgen venter ni timer på arbejde

10 kommentarer:

  1. Så nåede du det! Det er jeg glad for, for der var en snert af dårlig samvittighed, da du måtte skynde dig hjem, Lene. Jeg havde det bare så hyggeligt, så det var svært at lade dig gå :-)

    PS - vi kommer gerne forbi og døber urterne, hvis det bliver nødvendigt ;-)

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn dag du har haft og en fantastisk afslutning :-)

    SvarSlet
  3. Hvilken dejlig dag du har haft. Det lyder som dejlig musik i mine ører. Ønsker dig en herlig morgenstund ;-)

    SvarSlet
  4. Sikken en dejlig dag , du har haft!

    SvarSlet
  5. Sikke en dag - og godt at du nåede med på bagsædet lidt i sidste øjeblik.
    Nyd din arbejdsdag. :)

    SvarSlet
  6. Jeg må gentage de forrige: Sikke en dag du har haft! Og skønne billeder, Lene ...

    SvarSlet
  7. Sikke nogle dejlige haver du har besøgt i dag. Godt du nåede den sidste også.....håber for dig det gav lidt overskud til at flyve gennem din ni timers arbejdsdag.

    SvarSlet
  8. Liselotte, det var vi begge lige gode om :-) dåb eller ej, en dag skal I også sidde på vores terrasse :-)

    Marianne, det var en dejlig dag :-)

    Tak Jeanette Mariae :-)

    Den var god Miri :-)

    Tak Helle :-)

    Madame, det var en af de gode dage :-)

    Gitte, overskud er der ikke meget af lige nu, men følelsen af velvære fra i går kan jeg hurtigt fremkalde i mit indre :-)

    SvarSlet
  9. Kæreste Lene - begriber ikke, at du ofte undskylder brugen af mobilen. Det er da flot og godt og skønne billeder og dejlig beskrivelse. Sov godt.

    SvarSlet
  10. sister, du har ret, men jeg synes den er lidt mere rød i farverne.
    jeg faldt i søvn efter aftensmaden, så nu kan jeg nok se frem til et par vågne nattetimer ;-)

    SvarSlet