tirsdag, marts 09, 2010

UD UNDER ÅBEN HIMMEL

DSC01056

DSC01036

Ha en god dag.

15 kommentarer:

  1. Og det samme vil jeg ønske for dig, kære du ;-)

    SvarSlet
  2. Smukke billeder!
    Og rigtig god dag til dig også.

    SvarSlet
  3. Hvis de billeder er taget idag, så er jeg misundelig :)
    Håber du får en fantastisk dag - uanset vejr og himmel :)

    SvarSlet
  4. I lige måde. :)

    Kh Henriette

    SvarSlet
  5. Åh ja, det er så flot.
    God dag til dig også :-)

    SvarSlet
  6. I lige maade - og for sulen, hvor er det flot!

    SvarSlet
  7. Tak og lige over......har godt hørt i radioen at opklaringen skulle brede sig nordfra.....det gjorde den så her inde på
    bloggen :0)

    Stadig ingen sol i sigte her i sydhimmerland.

    SvarSlet
  8. Hvor mon den flyver er på vej hen? Ned i varmen eller op hvor der er mere koldt end hos jer.
    Tak for smukke billeder og en rigtig god dag til dig også.

    SvarSlet
  9. Det er da bare smuk

    SvarSlet
  10. Tak og i lige måde: )

    SvarSlet
  11. Tak Jeannette :-)

    Tak Anette :-)

    Tak Hanne :-)

    Tak Helle, ingen grund til misundelse, billederne er fra den fantastiske søndag :-)

    Tak Henriette :-)

    Tak Ellen, sådan en blå himmel gør livet lidt skønnere :-)

    Tak Tina, og sneen er stadig flot her :-)

    Tak Solhat og jeg har været indendørs hele dagen men har ingen sol set i dag :-), det var i søndags :-)

    Tak Charlotte :-)

    Tak Anette, jeg leger den flyver ned til Indien hvor søn og svigerdatter er :-)

    Tak Conny :-)

    Tak Oline :-)

    SvarSlet
  12. Jeg har nydt dine flotte billeder.
    Da jeg læste dit forrige indlæg om Laika, kom jeg til at tænke på min barndomshund, Tonny. En samojedespids. Den boede ude i stalden om natten, og om dagen gik den rundt på vores gårdsplads og jord, men aldrig ud på vejen eller til naboerne. Den jagede naboens katte væk, hvis de nærmede sig, men vores egne fik lov at gå i fred. En dejlig, klog hund.
    Min egen hund her var en rigtig stuehund.
    Og sådan kan hunde jo opdrages til at leve som vi synes, de skal.

    SvarSlet
  13. Betty, sådan er der en hund til et hvert hus/hjem :-)

    SvarSlet