tirsdag, februar 06, 2018

En lille pause

Godt jeg huskede det. Efter en masse fridage, har jeg mange arbejdsdage og de hverdagsfridage, jeg skal have, ligger på fredage. Det er jo slet ikke tosset med forlængede weekender, men min fysioterapeut holder fri om fredagen, og jeg kan ikke nå hendes sene tider efter en arbejdsdag.

Da jeg ikke kan undvære massage af min højre skulder og arm i længere tid, så aftalte jeg med min leder, at jeg mødte senere en dag og tog den tidlige tid klokken syv hos "fyssen". Det er i dag. Det kom jeg først i tanke om i morges klokken fem, da jeg var stået op og gået i gang med køkkentjansen. Så nu har jeg lige en lille pause med tid til at nyde hverdagslydene, vaskemaskinen der snurrer, landmandens insisterende mobilvækning og Aylas diskrete snorken efter at have spist sin morgenmåltid.

Det er sjette dag på arbejde og jeg er mør, det bliver godt at komme til fys. En perfekt start på en arbejdsdag. Må du få en god start på din dag.

Arkivbillede fra en sejltur i skærgården ved Stockholm

8 kommentarer:

  1. Tak! Og god dag til dig!

    SvarSlet
  2. Hvem ville mon ikke også være mør efter seks arbejdsdage i træk af din slags? Din chef er sikkert også klar over, at det er nødvendigt for dig at komme til den fysser :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, jeg er heldig med at det ikke er seks dage i plejen, så ville jeg ikke bare være mør, men mørbanket :-)

      Slet
  3. Sådan burde alle dage starte. Møde lidt senere og starte med massage. Jeg er også noget stiv i nakken efterhånden. Måske skulle man lade sig inspirere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, det var en god start :-) Og lad du dig bare inspirere.

      Slet
  4. Pausefest kan være det skønneste - go' fornøjelse.

    - A

    SvarSlet