søndag, december 23, 2012

JULEN ER HJERTERNES FEST

som de siger i julekalenderen. Men rundt omkring os bliver vi mindet om, at så enkelt er det ikke altid. Vi skønner på, at vi er sammen. Vi skønner på, at vi holder af hinanden og vil hinanden det bedste. Vi skønner på, at vi alle kvajer os og trods det kan vi finde ud af at tilgive og holde af. Vi er taknemlige for livet og kærligheden.


Udenfor blæser det mere og mere op, vinduerne bliver pyntet med den fineste sne. Nu er det sidste i hus. Og har vi glemt noget, så er vi enige om, at vi smiler, trækker på skulderne og bare nyder disse dage sammen.


Jeg vil ønske jer alle en glædelig jul, tak fordi I er med til at gøre min hverdag smukkere, skønnere og gladere.






24 kommentarer:

  1. Åh, hvor ser det hyggeligt ud.
    Nej, det er jo desværre ikke alle, der kan mærke, at julen er hjerternes fest.

    Glædelig jul.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde Eva :-) og vi har det tæt på os, så det påvirker os.

      Slet
  2. God jul også til dig og din familie. Tak for alle de mange indlæg og de fine billeder.
    Det er skønt at være inden døre med sine kære i dag hvor det rigtigt suser udenfor.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Laura :-) og tak også til dig for dine indlæg

      Slet
  3. Ønsker deg og dine ei velsignet god julehøytid :)

    SvarSlet
  4. Tak i lige måde, Lene - godt du har alle dine kære i hus :-)

    SvarSlet
  5. Tak og i lige måde Lene. Jeg håber, at I må får nogle dejlige dage.

    SvarSlet
  6. Tak og i lige måde Lene. Hvor ser der hyggeligt ud hjemme hos jer. De små røde træstager kender jeg fra min barndom, de er så søde. Og sikke en fin julekrybbe du har. Lader du det hele stå til Hellig tre Konger?

    SvarSlet
  7. Rigtig God Jul og Godt Nytår til dig og landmanden, samt resten af husstanden.

    Varme julehilsner fra

    fru Jensen
    Gudhjem

    SvarSlet
  8. Tak i lige måde Lene. Dejligt at du har flokken samlet.

    SvarSlet
  9. Tak - og i lige måde! En dejlig krybbe, du har. Og godt at husene er hule for både mennesker og dyr!

    SvarSlet
  10. Hvor ser der hyggeligt ud hjemme hos jer.

    Jeg håber I får den dejligste jul sammen.

    SvarSlet
  11. Glædelig jul til dig og dine også.

    SvarSlet
  12. Kære Lene. Glædelig jul. Nyd dagene med dine kære. Jeg håber vi to og måske flere fra Aalborgkanten kan stikke hovederne sammen i det nye år, det ville glæde mig :-). H Anne

    SvarSlet
  13. RIGTIG GLÆDELIG JUL her fra Skodsborg
    Marianne

    SvarSlet
  14. Jeg ønsker dig og dine en rigtig glædelig jul..;-D

    SvarSlet
  15. Kjære Lene.
    Takk for gode ord og påminnelser om det som faktisk betyr noe. Skal jeg ta med meg videre inn i julekvelden.

    Alt godt ønskes deg og dine i juledagene. Fryd og fred.

    Elisabethklem

    SvarSlet
  16. En rigtig glædelig jul til dig og dine sendes fra Mårslet.

    Mange jule hilsner fra Joan M.

    SvarSlet
  17. Rigtig glædelig jul til dig og dine

    SvarSlet
  18. Glædelig jul, Lene. Og tak for i år - det har været dejligt at følge med.

    SvarSlet
  19. Glædelig jul til dig og din familie. Jeg smiler, når jeg ser dine små, nuttede røde træstager, det var nemlig hos dig jeg beundrede dem i sin tid. Nu har jeg fået mine egne :-)

    SvarSlet
  20. Kære alle sammen, tusind tak for alle jeres hilsener, I har været med til at få smilet frem i denne skønne jul :-)

    SvarSlet
  21. Glædelig jul til dig også Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marianne og gode juledage til jer :-)

      Slet