lørdag, december 29, 2012

VISUELLE JULEGAVER

Egentlig er overskriften noget vrøvl, for gaverne involverede også hørelsen, ja hele kroppen. Vi havde fået gavekort til Biffen i Nordkraft.  Selve biografen var en dejlig overraskelse, masser af gamle remedier fra filmens historie stod rundt omkring i cafeen, og man sad supergodt med fantastisk udsyn i den lille biografsal. Filmen har vi hørt så meget om, og vi blev ikke skuffet. Vi grinte, vi blev berørt og så grinte vi igen og igen. Jeg har ikke før opfattet, at historien bygger på en virkelig historie, det blev filmen absolut ikke ringere af. Filmen var De Urørlige, og gaven var fra vores børn, som synes, deres forældre skulle gå lidt mere i biografen.

1. juledag gik vi i bografen derhjemme, jeg havde givet landmanden DVDen med Hvidstensgruppen. Den gik også rent ind i hjertet. Selvom jeg kendte til slutningen, så blev jeg så bevæget og berørt af filmen, landmanden var glad for gaven, det var jeg også selv ;-)

Nu hygges der med James Bond, te på kanden og julegodter. God lørdag aften til dig

DSC06247

8 kommentarer:

  1. Åhh den film vil jeg så gerne se, vi er bare så ringe til at tage os sammen og gå i biffen.. Her kører der også Bond.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Inge, vi er heller ikke gode til biografture. I skal se den her film, den er sjov og god, jeg var i så godt humør bagefter :-)

      Slet
  2. Også her ser vi Bond. Vi har ikke fået set "De urørlige", men Hvidsten. Film er fantastisk i biffen som i sofaen:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Charlotte, jeg tror du vil kunne lide De Urørlige :-)

      Slet
  3. Jeg hører Bond, mens jeg kigger på blogge ;-) Jeg har set filmen før - og også Hvidstengruppen, som var ret godt filmatiseret, synes jeg.
    De Urørlige gik vi jo glip af pga. snestormen, men nu køber vi den på dvd, når den kommer d. 19. marts. Jeg havde hørt, at den bygget på en virkelig historie og ja, det gør den kun bedre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, du har noget at se frem til :-)

      Slet
  4. "De urørlige" har jeg hørt så meget godt om, så den må jeg vist have set....., men jeg er ret så dårlig til at komme i biografen, så det bliver nok på dvd, hm, hm.
    Hvidstengruppen har jeg heller ikke set, så den er også på listen.....

    Og Bond, - det er slet ikke mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, du må i gang med end DVDliste, en film hver måned :-)

      Slet