lørdag, februar 28, 2009

BIG TIME

Jeg kunne godt blive afhængig af det her. Hold fast hvor var det bare fedt. Jeg er helt høj lige nu, smånynner, trommer lidt rytmer og laver små vrik med hoften, mens jeg brygger te og putter glasur på bollerne.

Tag et af Danmarks bedste Big Bands, Klüvers Big Band, sæt hertil 70 mennesker som deler fælles glæde ved at synge Gospel og slut så af med Lean on me sammen med Maria Carmen Koppel. Det gad jeg godt gentage ;-)

Lean on me when you're not strong and
I'll be your friend
I'll help you carry on
For it won't be long till I'm gonna need
somebody to lean on

12 kommentarer:

  1. Skøn skøn sang.
    Dit indlæg fik mig til at huske et par år i min skoletid hvor Kluvers big band kom rundt på skoler og lavede de skønneste kor-arrangementer med musik-eleverne. Det var en helt fantastisk oplevelse at stå og synge sammen med "al den orkester lyd". Jeg elsker bigband musik live. Kan til gengæld ikke holde det ud på cd:)

    SvarSlet
  2. Ha-ha, som Hanne har jeg også "optrådt" med Kluvers Big band da jeg gik i skole:)
    Musikken, stemningen, ja jeg kan lige forestille mig hvordan det har været!
    Dejlig søndag til dig.

    SvarSlet
  3. Lene, det lyder somom det er bedre end morfir. Ikke fordi jeg er stofmisbruger, men jeg har prøvet det en enkelt gang da jeg skulle føde Jesper. Altså morfin, ikke gospel. :o) Men det lyder afgjort som noget man bør prøve! God, gyngende søndag til dig!

    SvarSlet
  4. Hanne, og de skolekoncerter laver de endnu:-) Nu ved jeg så hvor lækkert det er :-) Hvis jeg skal høre big band på CD så skal jeg være alene, så jeg kan skrue op og synge med :-)

    SvarSlet
  5. Oline, hvor er det sjovt at I er flere der har fået lov til at synge big band musik :-) Også en herlig søndag til dig :-)

    SvarSlet
  6. Nina, jeg er helt klart tilhænger af at vi doper os med musik ;-) Må I også få en herlig søndag :-)

    SvarSlet
  7. Det lyder rigtig dejligt, Lene! Jeg er vild med gospel, den gode stemning smitter.
    God søndag til dig ;o)

    SvarSlet
  8. Arrjjjj hvor det lyder fedt Lene. Jeg kan næsten mærke det i min egen "rytmeboks" Synes mine hofter vibrerer lidt lige nu - det plejer de ikke - som om;o)

    SvarSlet
  9. Hvor er det pragtfuldt at få sådan et musikalsk boost - og den tekst er helt vidunderlig!

    SvarSlet
  10. madame,det var rigtig dejligt :-) Jeg elsker at lytte til gospel, men at deltage er langt bedre, prøv det :-)

    SvarSlet
  11. fru koch, hofter skal vibrere og vugge :-)

    SvarSlet
  12. Betty, den tekst er nemlig dejlig og stærk :-)

    SvarSlet