mandag, februar 23, 2009

HJERTEFRYD

Jeg sidder her ved computeren, fryser lidt, mine øjne er tunge, men jeg er glad.
Det har været en dejlig weekend, datteren var hjemme fra København, vi fik ikke set meget til hinanden på grund af mit arbejde og hendes venindebesøg og fotoopgaver i forbindelse med en ansøgning.

I går aftes lykkedes det så endelig at få begge børn hjem på samme tid, der blev grinet og spist fastelavnsboller ved bord, for datteren fik ikke held med at få os andre til at lege bide til bollen (vores børnefastelavnstradition). Til gengæld var vi alle med på et spil bezzerwizzer, og da ”drengene” vandt og hermed hånede ”pigerne” så måtte der revanche til og klokken blev meget sent, før alle var i seng.

Datteren skulle med toget tidligt i morges, så vi var meget tidligt oppe, men så nåede vi også lidt snak i bilen, og sønnen arbejder lige for tiden her hjemme igen, så ham får jeg lov at stryge hen over håret og give knuser og se i øjnene, at han har det godt. Telefonsnakke er gode, men skønnest er at se dem, mærke dem og nyde dem live ;-)

Og så passer det vist godt til den nye(for mig) fotoleg.


For de to gør mig blød om hjertet.

21 kommentarer:

  1. Så fint bidrag til den mjuke mandagen:0)
    Flott tolkning og fine ord!!
    Ha ein fin mandag

    SvarSlet
  2. Tak i lige måde Line og velkommen her. Tankerne var der og så dukkede der indlæg op om mandagstemaet, så det passede fint sammen :-)

    SvarSlet
  3. Jeg ville også blive blød om hjertet, - det er et dejligt billede.
    Mvh. Vibeke

    SvarSlet
  4. Tak :-)
    Er vi ved at blive gamle, Vibeke når børnebillederne fremkalder minder, smil og glæde :-)

    SvarSlet
  5. Ja sikkert, men skidt med det, hver årti sin charme, så glæd dig til næste årti, så begynder man at gøre lige hvad man har lyst til, fordi man vil leve og nyde sit liv, jeg ved hvad jeg taler om.
    Mvh. Vibeke

    SvarSlet
  6. Dejligt at læse Lene, og DE er bløde.

    SvarSlet
  7. Vibeke, jeg glæder mig og nyder samtidig den alder jeg er i nu :-)

    Tak sister, det er de nemlig :-)

    SvarSlet
  8. For et vakkert bilde. Ikke rart en mamma blir myk om hjertet av slikt nei :)

    SvarSlet
  9. Veldig flott bilde og flott tekst!
    Vakker tolkning!

    SvarSlet
  10. Lene, jeg har givet dig en award. Kig forbi min blog.

    SvarSlet
  11. Julie K, tak og velkommen her. De er stadig søde, men noget ældre og der er forbud mod at vise dem på bloggen ;-)

    Single girl, tak og velkommen her. Fyldt med glæde over besøg af børnene, som nu er blevet voksne og flyttede hjemmefra for et år siden, så faldt temaet mig let :-)

    Oline tusind tak :-)

    SvarSlet
  12. Siw Aina velkommen her og tak. jeg er vist en rigtig hønemor, som nyder at kigge på billeder af sine børn :-)

    SvarSlet
  13. Skønt billede, Lene - og selvfølgelig skal det bære mandagens tema :-)

    Hvor er det dejligt at læse, at I har haft en god weekend på trods af alt for lidt tid :-)

    SvarSlet
  14. Liselotte, sådan er det bare. Og weekenden har bare været god, fyldt med kærlighed her hjemme men også fyldt med udfordringer på arbejdet .-)

    SvarSlet
  15. Du er sikkert ikke i tvivl om, at jeg ved 100%, hvad du mener med den kærlighedserklæring?
    Joh, telefon er godt; samvær er bedre.
    Ens barn/børn vil for altid være ens BØRN, uanset deres modenhed og alder.

    SvarSlet
  16. Skjønner godt at disse to gjør deg myk om hjertet.Nydelige unger:o)

    SvarSlet
  17. Herlige unger og ikke rart du blir myk om hjertet av de to der:)

    SvarSlet
  18. Ellen jeg ved det og lige om lidt er du på vej :-)

    Anne-Berit, tak og velkommen her :-) Som Ellen skriver vore børn er børn uanset hvor gamle de bliver :-)

    Evami,tak og velkommen her, det er så hyggeligt med så mange nye kommentatorer :-) og jeg håber jeg forstår den norske udgave af ordet rart :-)

    SvarSlet
  19. Så søte de er, jeg blir i godt humør av å se de glade ansikter! Skjønner godt at de gjør deg blød om hjertet. Ha en fin dag!

    SvarSlet
  20. Tak Hobbygåsa og velkommen her. De to har alle dage haft evnen til at få mig i godt humør :-)

    SvarSlet