søndag, februar 15, 2009

DEN BLÅ TIME


Trætheden lurede bag øjenlågene, da jeg kørte hjem fra arbejde. Jeg bruger mig selv fysisk i de her dage, men heldigvis havde jeg en studerende med i dag, så vi var to til at guide og stimulere en patient, som ikke forstår en talt besked.


Så er det skønt at åbne køkkendøren, se at opvaskemaskinen er tømt, uden at jeg har skrevet en seddel om det ;-) og der er lavet te, købt aviser og boller, lige det jeg trængte til på en søndag eftermiddag.


Bagefter gik vi en tur i skumringsstunden, 1 time senere var vi hjemme, trætheden var væk, kinderne blussede, og kroppen føltes dejligt afslappet.

10 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte og stemningsfulde dine billeder!
    Dejligt at landmanden sørger for, der er noget rart til dig, når du kommer hjem fra arbejde.

    SvarSlet
  2. Han er altså ikke så tosset ham landmanden;o) Dejlige billeder!Krammer herfra..

    SvarSlet
  3. Nej, hvor er det sidste billede bare skoent. Det emmer af hygge. :)

    SvarSlet
  4. Betty, tak, der er noget særligt over skumringen :-)

    fru koch, jamen du har helt ret :-) og tak

    Tak Tina, det var også hyggeligt at komme hjem til :-)

    SvarSlet
  5. Du må fyldes med taknemmelighed :-)

    SvarSlet
  6. Hej Lene
    Hej igen, hedder det - jeg skal bare bruge min arbejds-pc.
    Mærkeligt...
    (Det var meget indforstået, men Lene ved, hvad jeg mener :-)
    Gode billeder du har sat i...

    SvarSlet
  7. Skønt at den travetur kan få trætheden ud af kroppen.Hvor er sidste billede smuk

    SvarSlet
  8. Gengæld - du er bare for SEJ - elsker den blå time.

    SvarSlet
  9. Jeg er også fuldstændig fjantet med de blå timer. Lyset er vildt fantastisk og jamen, jeg elsker det!

    God mandag;)

    SvarSlet
  10. åh ja Miri :-)

    Tak Ellen og godt du kunne komme igennem nu :-)

    Tak Conny :-)

    VI er seje, sister :-)og tak :-)

    Tak i lige måde Sifka, dagen er godt nok gået, men håber din aften bliver god :-)

    SvarSlet