fredag, juli 19, 2013

INTENTIONEN VAR DER

men bølgerne var alligevel for høje til, at datteren og jeg havde mod på en tur i vandet. Så det blev ikke i dag, at min nye badedragt blev våd. Nu fik vi i stedet for en god gåtur og resten af dagen er blevet tilbragt i læ for vinden. Der er spist jordbær med fløde, der bliver solbadet, der læses og der slappes af. helt som en ferie skal være.
Har jeg glemt, at jeg mangler at fortælle om de sidste dage på motorcykelferien? Næh, men det kommer, når børnene er taget hjem, og arbejdsdagen banker på igen.

God fredag til dig, håber solen får lov til at tage magten fra blæsten.

Solbadning?

4 kommentarer:

  1. Du skulle da have taget et billede af de bølger - dem ville jeg gerne have haft set - husk på, at vi ikke er så forkælede med den slags her ved Køge Bugt ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, jeg havde jo ikke kameraet med, når jeg skulle i vandet :-)

      Slet
  2. De sandskulpturer er helt fantastiske. Jeg tænker, at de må behandle overfladen med et eller andet, ellers ville de da hurtigt falde sammen i tilfælde af blæst, som der jo har været en del af de sidste dage

    SvarSlet
    Svar
    1. Hanne, jeg tror snarere at sandblandingen er speciel og så bliver den stampet rigtig hårt sammen inden de begynder at skære i den :-)

      Slet