søndag, november 20, 2011

SIGNIFIKANT NYDELSE

Jeg læser studier om viden om risikofaktorer i forhold til at få en ny apopleksi eller forbigående blodprop, jeg læser om mennesker, som har sukkersyge(diabetes) og som ikke ved at diabetes er en risikofaktor i forhold til at få en apopleksi, jeg læser om mennesker, som får medicin for at forebygge ny apopleksi, men som ikke selv ved, at det er derfor de får den medicin. Tankevækkende og vist nok et studie vi kan bruge som baggrundsviden til vores eget projekt.

Min baggrund i dag er dejlig, datteren har været hjemme  til fødselsdagsfest, så i dag har vi haft tid til at nyde hinandens samvær, først ved morgenbordet, siden hen har hun læst i sofaen, mens jeg har læst ved computeren.

Nu må hun af sted, der er kørelejlighed fra min fars hus, jeg snupper det første stykke vej dertil, jeg får chancen for lidt mere snak, og datteren slipper for at gå med tunge tasker til toget, hun pådrog sig en fibersprængning i lysken under en løbetur før weekenden.

Håber du nyder sin søndag.

P1020781

7 kommentarer:

  1. Det er dejligt at du finder litteratur som du kan bruge til dit projekt. Og dejligt at du kan arbejde og nyde lidt på samme tid.
    Her nydes weekenden i allerhøjeste grad. De yngste især de nyindkøbte kattekillinger, og vi voksne at have tid til at ordne alt muligt i huset.
    Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  2. Tak i lige måde Laura :-) Det lyder som skøn nydelse og tillykke med kattekillingerne.

    SvarSlet
  3. Spændende og interessante oplysninger du finder. Skønt at I to har kunnet nyde en dag sammen, både med arbejde og snak.. :-)

    SvarSlet
  4. Det lyder som en dejlig dag - skønt at du har kunne være sammen med din datter!

    SvarSlet
  5. Inge, nu er det spændende så, om det kan bruges ;-) men dagen her kunne helt sikkert bruges :-)

    Charlotte, det var det, og du nåede i Tivoli, forhåbentlig også med din datter :-)

    SvarSlet
  6. Ja, vi mødtes og spiste i Tivoli. Hun har et kort, så hun kan tage en ven med.

    SvarSlet
  7. Charlotte, dejligt :-)

    SvarSlet