torsdag, november 10, 2011

PJÆKKER DU???

Jeg skal ikke i skole i dag, ikke fordi jeg ikke har lyst eller dagens emne ikke interesserer mig, tværtimod. Men i dag har min afdelingen den første af to enslydende tværfaglige temadage, og da jeg selv har foreslået emnet, vil jeg ikke gå glip af det.

Jeg glæder mig til at sætte fokus på den motiverende samtale, og jeg glæder mig til at være sammen med halvdelen af mine kolleger i 6 timer.

Men der er endnu mere glæde i vente, for bagefter har jeg en teaftale i Gug, det bliver så godt.

Må du få en dejlig dag med gode ting at glæde dig til og over.

P1000329

5 kommentarer:

  1. Jeg pjækker ikke, men jeg glæder mig... til at se dig senere :-)

    God fornøjelse med dagen :-)

    SvarSlet
  2. Tak Liselotte, vi ses :-)

    SvarSlet
  3. god fornøjelse i dag...Både med temadag og tedrikning..;D

    SvarSlet
  4. Tematorsdag med te-aftale lyder dejligt.

    SvarSlet
  5. Tak Annemarie, det blev en rigtig god dag :-)

    Hanne, det blev også dejligt :-)

    SvarSlet